2" Big Chill

Bij de 'buren' zijn deze inmiddels binnen, ben benieuwd of deze er ook zijn inmiddels?
Broekkie? Ben je toevallig in de bunker? :p

Volgens de compensatieregeling die Broekhoff heeft opgezet, krijg ik dit jaar 75 van deze. Daar ga ik zeker wel een 30 shots blok mee maken. Zal er een paar los schieten en bewaar er wat voor volgend jaar als er een verkoop verbod op komt.

Ik heb er wel vertrouwen in, gezien een importeur zeker geen 2e keer zoiets kan gebruiken.

doe je het wel filmen die 30 shots ? :)

Volgens de compensatieregeling die Broekhoff heeft opgezet, krijg ik dit jaar 75 van deze. Daar ga ik zeker wel een 30 shots blok mee maken. Zal er een paar los schieten en bewaar er wat voor volgend jaar als er een verkoop verbod op komt.

Ik heb er wel vertrouwen in, gezien een importeur zeker geen 2e keer zoiets kan gebruiken.

Ehh… 75?? Ik heb even nagekeken hoeveel er achter jouw Nickname staan, en dat zijn er géén 75...

Je krijgt er namelijk 78, aangezien je er 26 hebt gekocht! Die laatste drie komen ook wel op, toch?

Ehh… 75?? Ik heb even nagekeken hoeveel er achter jouw Nickname staan, en dat zijn er géén 75...

Je krijgt er namelijk 78, aangezien je er 26 hebt gekocht! Die laatste drie komen ook wel op, toch?

Telfoutje, dank voor het natellen en ja hoor die laatste 3 komen zeker wel op.

Enig idee wanneer ik contact kan verwachten over het hoe, wat en wanneer? Ik hoor graag van jullie.

Telfoutje, dank voor het natellen en ja hoor die laatste 3 komen zeker wel op.

Enig idee wanneer ik contact kan verwachten over het hoe, wat en wanneer? Ik hoor graag van jullie.

Ik heb via de email contact gehad, wilde weten of mijn pakbon goed was overgekomen.
In het antwoord wat ik vandaag terug kreeg gaf kreeg ik het volgende antwoord:

"Binnenkort gaan we aan de slag met de wijze waarop ze bij jullie terecht gaan komen. Wordt vervolgd…"

We moeten nog even geduld hebben dus..... :D

Met een beetje zoekwerk kon je deze toch wel op veel plekken op de kop tikken voor 3 euro per stuk als je de gratis exemplaren meetelt icm met de vwexpert Kortingsactie.

Back
Bovenaan