MrXtremeFireworks
VWC lid
Heeft iemand ook de diameter van deze
Zie startpost?
Of nog beter.....
de naam van het product?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heeft iemand ook de diameter van deze
Ik lees op dit forum een prijs van 11.99. Ik zie ze bij een broekhoff dealer bij mij in de buurt voor 5.99![]()
Ik vroeg ooit een keer op dit forum of die van de buren of 50mm single shots ook op winkel demo's geschoten worden. Daar werdt als antwoord op gegeven dat dit (vaak) niet gebeurden omwille van de veiligheidsafstanden.
Kan iemand mij vertellen wat die afstanden precies per product groep zijn?
Bij mijn weten wordt voor consumenten vuurwerk deze afstanden gebruikt:
a. Grondvuurwerk
15 meter
b. Luchtvuurwerk met kaliber tot en met 1 inch
40 meter
c. Luchtvuurwerk met kaliber vanaf 1 inch tot 2 inch
60 meter
ik lees overal 47mm naar als het echt een 2inch is dan zou het 52mm moeten zijnKan broekie ff in de bunker de diameter meten![]()
Het gaat mij om de hoogte en de breedte van de buisik lees overal 47mm naar als het echt een 2inch is dan zou het 52mm moeten zijn
je had het over de diameter, die info is denk i kwel te vinden toch?Het gaat mij om de hoogte en de breedte van de buis
Als jij het kan zoeken graagje had het over de diameter, die info is denk i kwel te vinden toch?
Het gaat mij om de hoogte en de breedte van de buis
Ik heb via de email contact gehad, wilde weten of mijn pakbon goed was overgekomen.
In het antwoord wat ik vandaag terug kreeg gaf kreeg ik het volgende antwoord:
"Binnenkort gaan we aan de slag met de wijze waarop ze bij jullie terecht gaan komen. Wordt vervolgd…"
We moeten nog even geduld hebben dus.....![]()
denk dat we eind december de info wel krijgenNog wat gehoord? Ik ben nu toch wel heel erg benieuwd. Vooral waar ze afgehaald kunnen worden. Als ik er speciaal een eind voor moet rijden, is het in mijn geval de moeite niet echt waard. Geen ondankbaarheid maar gewoon een feit...![]()