2" Big Chill

Broekie

VWC lid
Artikelnummer: 311
Artikelnaam: 2" Big Chill
Netto Kruitgewicht: 40 gram
Aantal Schoten: 1 schot
Effectomschrijving: Deze 2" single shot is maximaal gevuld en maakt met een megaboeket het luchtruim van jou!
Tube diameter: 50mm
Kartoninhoud: 48/1
Tijdsduur: 5 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € ...
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

331 Big Chill.jpg

Demo 2019:

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hopelijk haalt Broekhoff hier de juiste single shot mee in huis en laat het de 2 mislukte achter zich. Kom maar op met de films.

Erg benieuwd inderdaad of het dit keer wel goed komt, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Op de afbeelding staat trouwens zo te zien "Brocade Crown", dus dat zal wel het effect worden dan.

Laatst bewerkt:
Ben gek op dit 50mm single shots, benieuwd of die zich kan mengen met die van Evo en Zena en natuurlijk niet te vergeten de junk van Mania.

Interessant product dit van Broekhoff! Ik ben benieuwd hoe dit product gaat uitpakken, na de negatieve ervaringen van vorig jaar. Het vertrouwen in Broekhoff is dit jaar groot bij mij!

Ziet er goed uit! Kan alleen ook niet goed bevatten waarom deze beter is dan The Junk? Lijk me vrij identiek. ( als reactie op happy4ever ).

is gewoon zelfde als the junk niks bijzonder dit

Moet je eens ik het topic van The Junk kijken hoe niet bijzonder iedereen die vind...
Klasse als deze net zo zou presteren! Had het zelf alleen leuk gevonden als het een ander effect geweest zou zijn t.o.v. The Junk. Van mij mag er wel een 2’’ ghost effect komen bijvoorbeeld.

Back
Bovenaan