2-11-2013 ToschPyro Osnabrück

Was wel weer de moeite waard om die kant op te gaan! :D Helaas laat de film nog even op zich wachten, wel heb ik een leuke soundpreview voor jullie gemaakt van de eerste bommen! :D

@ thunderboy Kunnen wij hieruit al aardig wat prijzen opmaken van het duitse vuurwerk?? Weco alligator bijv 5 euro??
Of zijn dit nog richtprijzen oid?

Dit zijn de prijzen zoals het bij Tosch Pyro verkocht wordt.
Bij de Lidl en Aldi liggen vaak Weco artikelen, maar ook vooral 1 op 1 omlabelingen onder naam van Keller bijvoorbeeld.

@fireworkaddict. Okee dank je. Maar op de schietlijst staat duidelijk weco aligator 5,00 is dit de prijs die toschpyro aanhoudt? want de lidl/aldi kunnen dan andere prijzen voeren begrijp ik?

Dat is exact wat ik zeg haha. Dit zijn de prijzen zoals ze gelden bij Tosch Pyro inderdaad.
Je kunt hun collectie ook bekijken op http://www.toschpyro.de

De prijzen van Lidl en Aldi kunnen hier van afwijken inderdaad, ook voor de originele Weco artikelen. De Aldi en Lidl websites / folders zullen nog even op zich laten wachten.

EDIT: Zie onderstaande bericht van Robert...

Laatst bewerkt:
ja idd die komen pas net iets voor kerst.
Ik was niet op de hoogte van de winkel toschpyro dacht altijd dat dit puur een show was.
maar goed iig bedankt voor de reacties. (Y)

Persoonlijk vond ik het mooiste moment van de avond het moment dat Thomas de ouders met kinderen die vooraan tegen het lint stonden adviseerde om maar beter een stukje naar achteren te lopen, "denn es wird sehr laut". Als Thomas dat zegt, dan wordt het dat ook, dus dan begint het van binnen al een beetje te tintelen... En toen die salutes! :D
Ik heb me laten vertellen dat het een speciale productie 5 inch salutes betrof, maar iemand die het beter weet mag me gerust corrigeren...

Hoewel de meeste freaks de productdemo niet zo bijster interessant vinden was het voor potentiële kopers wel weer verhelderend. Ik vond de bekende oude producten van Diamond en helaas ook Weco namelijk enorm tegenvallen! Dat zal waarschijnlijk betekenen dat ook de bij Aldi, Lidl etc. verkrijgbare omlabelingen van die cakes minder goed zullen zijn dan voorheen. Denk aan de Alligator en 25 Carat...

Blackboxx en vooral Vulcan vond ik kwalitatief aanzienlijk beter, en ook Heron heeft mooie, maar prijzige spullen.

heb ook eens op die site gekeken, wat me wel heeel erg tegen valt zijn de prijzen voor de lesli pyromould producten. Om en nabij de 100 euro per stuk in Duitsland pffff

Dus de knalcake's midden in het filmpje van de consumenten show waren salute cake 2? Van het filmpje van Rapalje om 2:20 .

Back
Bovenaan