2-11-2013 ToschPyro Osnabrück

Darksoul, Cigarman, Jawe en ik waren er bij. Sterker nog: we zitten nog in de auto richting huis.
Wat een berg mensen kwam er op de demo af zeg. Wonder boven wonder gingen veel mensen VOOR de prof finale al richting de auto's.

Wat een geweldige finale, multi break shells en een "paar" hele dikke salutes.
Ook de In Shock (salute cake 1) werd mooi toegepast in de consumenten finale!

was zeker een mooie show zeker die salutes me maat kent die mannen en ik ga uitzoeken wat voor salutes dat zijn. en fireworkaddict ik was met die witte jas en pet dynasty.
vond de consudemo wat beter als vorig jaar alleen wat minder artikelen zaten er wel mooie bij maar het vuurwerk loopt wel achteruit silver fluiters 100sh was echt vroeger begin tot einde een rambak nu niet
sommige cakes waren gewoon slecht was vroeger veel mooier

bedankt voor de mensen van het schietbedrijf

Vette show gezien in osnabruck mega harde dreunen en het was gewoon weer gezellig met wat freaks.

Top avondje.:thumbsup::biertje:

Jaaaaa die salute's waren echt lekker en het showtje was stukken beter dan vorig jaar ...
Thnx burstshot voor de lift ..
We waren zo weer terug in Nederland 240 km per uur whahahaha

Hier het filmpje van de prof finale

En hier het filmpje van de finale van consumenten potjes van wat er geschoten was tijdens de demo

Laatst bewerkt:
Een gezellig dagje gehad met the cigarman,fireworkaddict en darksoul.
En leuk om mensen gesproken te hebben.
Het was een leuke demo waarbij de classics en een aantal nieuwe producten voorbij kwamen.
Daarna nog een consumenten showtje,en als toetje nog de professionele show.
Vielen dank ToschPyro!

lOUD&CLEAR

lOUD&CLEAR

Hallo,

Dit was de SW022 LOUD&CLEAR zoals ie vorig jaar al in de NL winkels lag, maar omdat iedereen los ging op de Salute1, werd er nauwelijks naar de
SW022 omgekeken, ZONDE want het is een topper, OF NIE?
Darksoul, Cigarman, Jawe en ik waren er bij. Sterker nog: we zitten nog in de auto richting huis.
Wat een berg mensen kwam er op de demo af zeg. Wonder boven wonder gingen veel mensen VOOR de prof finale al richting de auto's.

Wat een geweldige finale, multi break shells en een "paar" hele dikke salutes.
Ook de In Shock (salute cake 1) werd mooi toegepast in de consumenten finale!

Eind rijden maar heb staan te genieten, helemaal leip die salutes!

Ben flink uit mn plaat gegaan daar, mooie produkten gezien ook.

Films volgen :cool:

Voorproefje, opening Eindshow Tosch Pyro 2013:

Laatst bewerkt:
ja het was weer een leuke demo, met spectaculaire slotshow! Hier de video van de volledige slotshow:

Veel kijk plezier!

33 minuten lang vuurwerkplezier.

In deze film de (bijna) gehele produktendemo, onbewerkt. Nr 3 t/m 56 op de schietlijst.

xknho2.jpg

Hallo,

Dit was de SW022 LOUD&CLEAR zoals ie vorig jaar al in de NL winkels lag, maar omdat iedereen los ging op de Salute1, werd er nauwelijks naar de
SW022 omgekeken, ZONDE want het is een topper, OF NIE?

En dan te bedenken dat ik zoveel twijfel had of het wel de In Shock Salute cake was, dat ik het aan 5 mensen gevraagd heb.
Weet je het zeker?? JA, klonk het volmondig.
Maar gaat de In Shock met verschillende kleuren omhoog? JA..

Dit was een toppertje, zeker weten!
Weet je toevallig ook hoeveel er per post geschoten werden?
Want het tempo was super :)

Die Loud and Clear van vulcan was een toppert van een knalcake. Blaast alle NL knalcakes er met gemak uit. Wat me opviel waren de goedkope prijzen van wel hele leuke cakes van Vulcan Blackboxx en Jorge.
Die Next Generation 2 van Jorge mag er ook zijn. Wat een klappen kwamen er vanaf, waren de hardste burst knallen van de siercakes die avond. toch maar eens shoppen bij de buren. Want de goedkope cakes waren gewoon steengoed. Lesli viel me tegen.

Back
Bovenaan