19s Panda Assortiment

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 2296
Artikelnaam: 19s Panda Assortiment
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 258,96 gram per cake
Aantal Schoten: 19 schoten per cake
Aantal Cakes: 6
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 18,5 cm breed, 17,5 cm hoog (maat van cake)
Kartoninhoud: 6/1
Richtprijs: ...

2296_panda_cakes_vwc.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Informatie toegevoegd en een afbeelding van de cakes.

Ik zeg; gaaf label! Echt Panda-style. :)

Vet! Zo ken ik de Panda cakes weer. Lekker opvallende labels. Ben benieuwd naar de uitwerking en prijs.

Labels zien er erg tof uit!
Vooral die titanium tiger springt er lekker uit.
Ook ik ben benieuwd naar de effecten.

Zoals velen anderen vind ik de labels ook er leuk uitzien. Weet iemand wanneer de eerste beelden ervan komen?

Prachtige labels, knap werk.
Ben dan ook zeer benieuwd naar de prijs en uitwerking.

Hardix heeft deze vroeger altijd gehad en door de grote vraag naar deze cakes besloten deze opnieuw op de markt te brengen. Deze zullen zeker tijdens de demo eind september worden afgeschoten en dus zullen dan de eerste beelden verschijnen. Nog even geduld dus...

Prachtige film Janwillem! Lekker assortimentje 19 schots cakes voor een goede prijs. Misschien geen opvallende effecten of schietwijzen, maar voor nog geen €15 per cake een prima pakket :)

Zeker mooi in beeld gebracht, bedankt jw, nu kunnen we eindelijk de panda cakes goed in actie / beeld zien

Met dit pakket heb je gewoon waard voor je geld

Vind t niet erg byzondere cakes voor dat geld. Ze zien er wel weer fijn uit dus verkopen doen ze wel denk ik. Ben wel erg benieuwd hoe ze "live" presteren.

Laatst bewerkt:
Nee ook ik vimd ze niet zo bijzonder als ik eerlijk ben er zijn mooiere assortimenten op dit moment. Labels vind ik wel mooi...

Ik vind cake 3 op de film wel leuk. Eerst gewone crackling en dan vrij snelle crackling. (weet niet precies hoe het heet) Creëert net ff weer een keer wat anders.
Verder is dit een prima pakket voor een prima prijs. De vergelijking zal snel gemaakt worden met Buurtassortiment of 6-19 etc. En dan zal hij misschien er niet tegenaan kunnen, afgaande op dit filmpje. Maar ik weet zeker dat als je de 6-19 en deze naast elkaar verkoopt, dat deze snel over de toonbank gaat.
Greetzz

Back
Bovenaan