196s show box

Ajax

VWC lid
Artikelnummer: 9030
Artikelnaam: 196s show box
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1960 gram
Aantal schoten: 196 schoten
Effectomschrijving: 1x aansteken! 196 schots compound box, 2 kilo kruit, een waar spectakel met effecten zoals, gekleurde glitter, sterren en prachtige willow effecten. Ultiem!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/4
Adviesprijs: € ..
Winkelprijs: € ...
Onlineprijs: € ...

Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	196s-show-box-6658fd293afc7131265888.jpg Vertoningen:322 Grootte:63,5 KB ID:	1794402

Laatst bewerkt:
ik vond het maar een rare actie van vuurwerktoppers de aanbieding zou tot 16 december zijn en de dag erna was alles al uitverkocht dus je maakt een aanbieding met iets wat beperkte voorraad heeft?

ik vond het maar een rare actie van vuurwerktoppers de aanbieding zou tot 16 december zijn en de dag erna was alles al uitverkocht dus je maakt een aanbieding met iets wat beperkte voorraad heeft?
Voor alle acties hadden we een gelijk aantal boxen gereserveerd, echter ging deze boven onze verwachting hard. En was deze binnen een dag uitverkocht.

Omdat deze zo snel uitverkocht was hebben we de 9013 als vervanger terug laten komen voor de actieprijs.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag

Voor alle acties hadden we een gelijk aantal boxen gereserveerd, echter ging deze boven onze verwachting hard. En was deze binnen een dag uitverkocht.

Omdat deze zo snel uitverkocht was hebben we de 9013 als vervanger terug laten komen voor de actieprijs.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag
oke duidelijk! wel jammer de 9013 was bij veel winkels al in de blackfriday sale dus had die al besteld.. helaas maar bedankt voor de reactie

Back
Bovenaan