18 kg consumentenvuurwerk inbeslaggenomen.

marc-073

VWC lid
‪#‎Veghel‬ - De politie heeft zojuist 18 kg consumentenvuurwerk inbeslaggenomen. Was gekocht in Duitsland. Proces-verbaal wordt opgemaakt.

s7PXuhP.jpg

BRON: 112vandaag.nl

zeer triest dit, ze hebben de grote jongens te pakken nu.

en maar janken dat niemand respect heeft voor de politie, met dit soort acties maken ze het er zelf naar

Dieptepunt. Als diender krijg je hier toch ook geen goed gevoel van dat je wat bijdraagt aan de samenleving.

Als je vuurwerk in het buitenland haalt weet je dat je strafbaar bent. De politie doet in dit geval niets verkeerd en doet gewoon wat zijn baas hen opdraagt.

Er zijn legio redenen te bedenken waarom ook dit soort onderscheppingen serieus behandeld moeten worden. Het is een risico dat je bewust neemt :)

Als je vuurwerk in het buitenland haalt weet je dat je strafbaar bent. De politie doet in dit geval niets verkeerd en doet gewoon wat zijn baas hen opdraagt.

Er zijn legio redenen te bedenken waarom ook dit soort onderscheppingen serieus behandeld moeten worden. Het is een risico dat je bewust neemt :)

Dan kunnen ze beter de rede van aanhouding erbij plaatsen in het artikel
Ze zullen je niet aanhouden als jij op dat moment niets verkeerds doet .
Maar het blijft een zwakke daad om zo'n hoopje VW af te nemen .

Ik heb volgens mij geen woord verkeerd gezegt... :bonk: Sfeer verpester van Vuurwerkcrew...

Dan kunnen ze beter de rede van aanhouding erbij plaatsen in het artikel
Ze zullen je niet aanhouden als jij op dat moment niets verkeerds doet .
Maar het blijft een zwakke daad om zo'n hoopje VW af te nemen .

in de reactie's staat dat er bewust word gecontroleerd op auto's met dozen erin.
gewoon zielig.

Die agent nomineer ik hierbij tot employee of the month!
De samenleving is weer een stuk veiliger geworden dacht ik zo.

employee-of-the-month-sticker.png

Ik heb volgens mij geen woord verkeerd gezegt... :bonk: Sfeer verpester van Vuurwerkcrew...

Hij heeft wel gelijk. Wet is wet. Overtreed je de wet moet je op de blaren zitten. Of het terecht is dat is een ander verhaal. Dit verhaal is wel sneu natuurlijk laat dat duidelijk zijn.

Back
Bovenaan