18-09-2010 Hasselt Kermisvuurwerk

Xtremerides

Banned
Aankomend weekend is er natuurlijk weer vuurwerk in Hasselt

Zat 18 september – Vuurwerk – 21 uur – kanaalkom

Vuurwerkmasters schieten het geloof ik en het is vuurwerk op muziek of met muziek. Hoeveel inch ect weet ik niet maar het is elk jaar goed te doen. En jullie kennen me. Vuurwerk en kermis, perfecte combinatie!

De Hasseltse lucht zal het decor zijn van een prachtig lichtspel uitgevoerd door uurwerkmeester Arts of Fireworks Events uit Brugge. Het verzorgen van een vuurwerk met de toevoeging van geschikte muziekfragmenten, het spelen met licht en laser behoren tot hun specialiteiten.

Mooie show !
Was er gisturen ook met 3307 en nog iemand.
We zouden eigelijk naar Duitsland gaan St,goar
Maar helaas zou het 50/50 worden als we er op tijden zouden zijn.
Dus maar voor Hasselt gekozen.
En heb/we hebben er geen spijt van gehad.

Je hebt een mooi plekje uitgekozen.
Wij stonden op een paar meter afstand van de brug waar alle mortieren stonden en zaten niet allen kruitdampen op te snuiven maar ook kartonnen shellresten te happen met hier en daar een vonken regen, om vervolgens nekkramp op te lopen. Ik houd wel van lekker dichtbij, maar dit was iets te veel van het goede haha.

Je hebt een mooi plekje uitgekozen.
Wij stonden op een paar meter afstand van de brug waar alle mortieren stonden en zaten niet allen kruitdampen op te snuiven maar ook kartonnen shellresten te happen met hier en daar een vonken regen, om vervolgens nekkramp op te lopen. Ik houd wel van lekker dichtbij, maar dit was iets te veel van het goede haha.

Haha, ik had de auto aan de achterkant staan dus dacht. Of je nu van voor en achter staat maakt niet uit maar dan stond je heel slecht. Maar je kunt wel lekker dampsnuiven ;)

Je stond niet erg goed gefocust geloof ik zo te zien aan het filmpje.. En het geluid was ook niet echt opperbest zo te horen.

Je stond niet erg goed gefocust geloof ik zo te zien aan het filmpje.. En het geluid was ook niet echt opperbest zo te horen.

Ik heb een handycam dus die is kwalikatief niet zo heel best. De jongens die hier shows filmen bijvoorbeeld Bonn of Köln hebben allemaal een statief en een hele dure camera. Dat heb ik niet en wil ik niet omdat ik die camera ook gebruik voor de kermis en het moet handig mee te nemen zijn. Ik heb dus ook een in gebouwde microfoon bovenal stond ik er toch een meter of 150 vanaf. Als je het filmpje van St. Truiden neemt is het geluid beter maar komt omdat ik er echt pal op stond

nou hoe noemen jullie dit vuurwerk? En het einde.. wanneer komt dat? ben zelf al wat naar shows gaan kijken maar deze was toch ondermaats en naar hasseltse normen veel te zwak. Dan was st-truiden dus wel een pak beter. Denk dat ik zaterdag de moeite nog eens doe om in opglabbeek te gaan kijken tevens ook een mooie kermis vuurwerk.

Edit: Volgende keer graag interpunctie: hoofdletters, punten en komma's.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan