14-12-2012 Demo Handelstunter Goes

ilvan

VWC lid
Op vrijdagavond 14 december organiseert Handelstunter een vuurwerkshow. Zij verkopen Lesli vuurwerk.

Bij de demo worden er tevens een aantal prijzen onder de bezoekers verloot.

Datum: Vrijdag 14 december 2012
Aanvang: 20.00 uur
Adres: Albert Joachimikade in Goes, aan het water achter de Praxis

Voor meer informatie zie http://handelstunter.nl/

Vond de demo wat minder dan vorig jaar. Ook jammer was dat hij niet om 8uur begon maar een tijdje later pas. Voor mijn gevoel waren er veel minder producten geschoten dan vorig jaar. En helaas waren de irritante vuurwerk gooiers er ook weer bij dit jaar.

Op het laatste moment besloten thuis te blijven omdat we dachten dat het pestweer zou worden, zo te zien niks gemist, en voor die vuurwerkgooiers moeten ze echt eens politie sturen, zwaar hinderlijk.

Ben er wel geweest. Maar heb nog nooit zo'n slechte demo gezien. Ik begreep dat de ontstekers er niet waren daarom begon het een uur later. Denk dat het daarom zo matig was.En inderdaad die gasten die met vlinders of iets dergelijks aan het ***** waren moeten ze weren zeer vervelend.

Ik ben er ook geweest en ondanks dat de heren ontstekers er te laat waren heeft Handelstunter er net als vorig jaar weer een leuk/mooi feestje (inclusief muziek) van gemaakt! De warme chocomelk en oliebol waren heerlijk! Ik zou zeggen Handelstunter bedankt!

Back
Bovenaan