14-12-13 Vuurwerkdemonstratie Goudvuur Gouda

herdervriend

VWC lid
Stad/dorp: Gouda
Locatie: Terrein speeltuinvereniging "Korte Akkeren" aan de Ankerpad 2 te Gouda
Datum: zaterdag 14 december 2013
Tijdstip: 20.30
Schietbedrijf: Onbekend
Max. kaliber: Onbekend
Bijzonderheden: Dealer van Royal / Mercurius / Rubro / Beko / Schuurmans...

Weet niet hoe ik t in de kalender moet toevoegen, zag m nog niet staan. Ben er 100% bij.

Komt er van de week ook nog een schietlijst van deze demo? Wil de Royal Celebration en New Moon graag live zien :p

Ik ga dan al naar de demo in Lopik van Goedkopervuurwerk. Als de demo in Lopik snel afgelopen is en we ff met 150 km/u naar huis toe rijden kan ik misschien het eind nog meemaken van deze demo :bonk:.

Denk dat die er wel komt, heb het even nagevraagd. Ter plaatse krijg je er sowieso een:) Hoop zelf ook persoonlijk die New Moon te zien (aangezien ik hem wil bestellen).

Vadha: Hopen dat je het red:) Finale is meestal echt geweldig:P

De schietlijst:P

1 Gate of Heaven 1 € 6.50 Royal Fireworks
2 Smiling Face € 7.50 Mercurius
3 Chrysantium Legend € 7.50 Cafferata
4 Rush € 7.50 Mercurius
5 Gate of Heaven 2 € 12.00 Royal Fireworks
6 Just Perfect € 12.50 Schuurmans
7 Freak € 13.00 Mercurius
8 Mystery Scent € 13.50 Royal Fireworks
9 Timeless € 15.00 Royal Fireworks
10 T-rex € 15.00 Mercurius
11 Gate of Heaven 3 € 18.50 Royal Fireworks
12 Flower Worlds € 23.00 Royal Fireworks
13 Anger € 25.00 Mercurius
14 Viper € 30.00 Mercurius
15 Pamela € 30.00 Lesli
16 Thunder Flower € 40.00 Royal Fireworks
17 Supreme € 40.00 Schuurmans
18 Junkie 88 € 50.00 Lesli
19 Various Battery € 50.00 Cafferata
20 Sun and Planets € 52.50 Royal Fireworks
21 China by Night (packet 6st) € 85.00 Royal Fireworks
22 Garden of Eden (doos 6st) € 165.00 Royal Fireworks

Wil je alsjeblieft die Mercurius producten gaan filmen? :) Mercurius is uiterst zeldzaam tijdens een demo en op film, dus hier zouden heel wat mensen blij mee zijn!

Het was een leuke demo, alleen mij iets te langzaam... Die vent bleef bij elk product maar praten en goudvuur.nl promoten... werd je later toch wel zat. De finale was een waar spektakel en daar zaten volgens mij alleen maar producten in van Royal.
De cakes van Mercurius vond ik zelf weinig aan. Boeketten waren mager, burst was zacht, er zat weinig diversiteit in en naar mijn mening zijn deze cakes te duur voor wat je krijgt.
En dan nog de Pamela van Lesli... Leuke bak maar ook zeker niet zijn geld waard! De 25 grams boeketten waren groot en hadden een flinke burst maar die kwamen toch niet boven de cakes van Royal uit.
In de finale hadden ze ook de cake Bursting Wheels verwerkt. Hele dikke spinners en snoeiharde burst! Alleen komt dat niet ten goede van het boeket, wat erg zonde is van zo'n geniale cake.
En verder heb ik wel een leuke avond gehad :D

Hierbij mijn video's van deze demo, de foto's volgen later!

(Camera software deed ***, dus kon t niet in 1 film verwerken, sorry! / Was tevens erg bezig met fotograferen dus beelden kunnen soms beetje slecht zijn.)

13-12-14-Vuurwerkdemonstratie-Goudvuur-Gouda-Canon-595.jpg

Tevens hierbij de foto's: http://www.rfgfireworks.nl/?p=559

Ik ga dan al naar de demo in Lopik van Goedkopervuurwerk. Als de demo in Lopik snel afgelopen is en we ff met 150 km/u naar huis toe rijden kan ik misschien het eind nog meemaken van deze demo :bonk:.

Ik heb de eerste 15 producten helaas gemist, maar toch nog kunnen genieten van de mooiste producten en de finale! Nu maar hopen dat we geen brief van meneer agent krijgen :rolleyes:.

Back
Bovenaan