133 Shots Mixed Big Display

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5134
Artikelnaam: 133 Shots Mixed Big Display
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1995 gram
Aantal Schoten: 133 schoten
Effectomschrijving: Vette mix van top effecten en schietstijlen maken van deze Big Display een straatshow waar nog lang over na gepraat zal worden. BIG SHOW!
Afmeting: 75 x 36,5 x 22,5 cm.
Tube diameter: tot 50 mm.
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Advies verkoopprijs: € 249,00
Winkel prijs: € 239,00
Online prijs: ...

5134-133sh-Mixed-Display-Box-Magnum-Vuurwerk.jpg

O.a te koop bij: Magnum Vuurwerk

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Zie ik daar nou 50 mm mines? Magnum kennende en de beschrijving lezende is dit nu al een favoriet voor mij. Heel benieuwd naar deze big show. Hoop dat de prijs alleen niet zo big wordt als het nu lijkt…

Zie ik daar nou 50 mm mines? Magnum kennende en de beschrijving lezende is dit nu al een favoriet voor mij. Heel benieuwd naar deze big show. Hoop dat de prijs alleen niet zo big wordt als het nu lijkt…
Heb je goed gespot. Heel benieuwd naar deze, hopelijk wordt deze op de demo geschoten

Heb je goed gespot. Heel benieuwd naar deze, hopelijk wordt deze op de demo geschoten
Ben ook benieuwd. Gezien je bij nagenoeg alle importeurs al te horen krijgt dat verscheping een uitdaging is, moet ik nog maar zien of er 10 september überhaupt al iets niets geschoten kan gaan worden

Ik wist niet dat 50mm mine legaal was in een compound in Nederland. Ben heel benieuwd naar deze!

50mm mines ertussen, dat moet wel lekker zijn.
Wist alleen niet dat dit nog mocht, dan is mijn vraag of je singleshots 50mm mines dan ook mogen.

50mm mines ertussen, dat moet wel lekker zijn.
Wist alleen niet dat dit nog mocht, dan is mijn vraag of je singleshots 50mm mines dan ook mogen.
Volgens f2 loopt tot 30mm,f3 tot 50mm. Vraag me dus ook af hoe dit kan, of dat het wel klopt.. 🤔

"Voor compound boxen in de F2-categorie gelden ook specifieke regels. De maximale diameter van de buizen in een compound box mag doorgaans niet groter zijn dan 30 mm, net als bij enkelshots buizen. Dit is om de veiligheid te waarborgen en ervoor te zorgen dat het vuurwerk voldoet aan de Europese normen.

De maximale diameter van de buizen in een compound box voor F3-vuurwerk kan groter zijn dan die voor F2-vuurwerk. Specifiek kan de diameter oplopen tot 50 mm.

Europese Richtlijn 2013/29/EU."

Volgens f2 loopt tot 30mm,f3 tot 50mm. Vraag me dus ook af hoe dit kan, of dat het wel klopt.. 🤔

"Voor compound boxen in de F2-categorie gelden ook specifieke regels. De maximale diameter van de buizen in een compound box mag doorgaans niet groter zijn dan 30 mm, net als bij enkelshots buizen. Dit is om de veiligheid te waarborgen en ervoor te zorgen dat het vuurwerk voldoet aan de Europese normen.

De maximale diameter van de buizen in een compound box voor F3-vuurwerk kan groter zijn dan die voor F2-vuurwerk. Specifiek kan de diameter oplopen tot 50 mm.

Europese Richtlijn 2013/29/EU."
Maar de 2" RTC mag ook nog verkocht worden, even als de mega mine

Rubro heeft ze ook gehad, 50mm.
Meerdere tubes in die 50mm lijkt het wel te zijn.
En Royal Fireworks had de Deep space, met ook 50mm mines.

212rvw909-event-display-50mm.png

En waren de mines nou de 3 bombettes tegelijk, in w shape? Anders heb ik ze totaal gemist.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan