Pyro0316
VWC lid
Ja dat klopt ik miste de mines ook alEn waren de mines nou de 3 bombettes tegelijk? Anders heb ik ze totaal gemist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat klopt ik miste de mines ook alEn waren de mines nou de 3 bombettes tegelijk? Anders heb ik ze totaal gemist.
Ik vond hem tegenvallen gisteravond..kan ook komen dat de 48mm (volgens spec sheet schietlijst) niet zijn afgegaan.
Was niet de meest overtuigende nieuw komer uit de Magnum stal
Inderdaad, hier op het forum werd aangenomen dat het 50MM Mines zouden zijn, maar er komen inderdaad 3 bombettes per 50MM tube uit. En dat 2x. Is ook terug te zien in de video's, dus die zaten er toch echt in!En waren de mines nou de 3 bombettes tegelijk, in w shape? Anders heb ik ze totaal gemist.
Ja sind dat.En waren de mines nou de 3 bombettes tegelijk, in w shape? Anders heb ik ze totaal gemist.
Klopt dat zijn gewoon 3 kleine losse bombettes in een 50mm tube!Komt opzich prima over, alleen die 50mm is natuurlijk een wassen neus! voor het bedrag wat in de starttopic staat laat ik hem zeker staan. Max €125 dan wil ik er nog wel eens over denken.
Klopt dat zijn gewoon 3 kleine losse bombettes in een 50mm tube!