133 Shots Mixed Big Display

Ik vond hem tegenvallen gisteravond..kan ook komen dat de 48mm (volgens spec sheet schietlijst) niet zijn afgegaan.

Was niet de meest overtuigende nieuw komer uit de Magnum stal

Schiettempo/timing bevalt me, net zoals de effecten (en effectcombinaties), niet echt
Wel een ideetje voor een hoog tempo W-shape bak met uitsluitend white strobe, zoals die laatste rijen...:idea:

Ik vond hem tegenvallen gisteravond..kan ook komen dat de 48mm (volgens spec sheet schietlijst) niet zijn afgegaan.

Was niet de meest overtuigende nieuw komer uit de Magnum stal
En waren de mines nou de 3 bombettes tegelijk, in w shape? Anders heb ik ze totaal gemist.
Inderdaad, hier op het forum werd aangenomen dat het 50MM Mines zouden zijn, maar er komen inderdaad 3 bombettes per 50MM tube uit. En dat 2x. Is ook terug te zien in de video's, dus die zaten er toch echt in!

Ik was hier niet kapot van. Ik vond hem rommelig overkomen. Net even te veel verschillende effecten. Wisselende boeket groottes. Zie ook weinig toegevoegde waarde aan meerdere bombettes in 1 tube. Positief puntje zijn de laatste rijen. Dikke witte blinker en eens geen crackling finale.

Komt opzich prima over, alleen die 50mm is natuurlijk een wassen neus! voor het bedrag wat in de starttopic staat laat ik hem zeker staan. Max €125 dan wil ik er nog wel eens over denken.

Back
Bovenaan