13-06-2011 ,Delfzijl

Iedereen zijn mening ik vond de finale niet echt spetterend had ruiger gemogen van mij.

Voor de rest mooie bommen langs zien komen maar ook erg slechte bommen zoals die 3 inch rings en de vlinders (denk ik). De 4 inch ring bommen waar wel weer supper met kijharde burst en in begin die blauw rode 4 inch bommen waren ook supper :).

Voor de rest een mooie show gezien met lekker veel variatie :)

Ben het er zeker mee eens dat er duidelijk kwaliteitsverschil te zien was. Waar dat aan gelegen heeft weet ik niet, maar zoals je al zei bij de rings was dit duidelijk merkbaar. De grootste rings hadden wel een heerlijke burst trouwens, man wat waren die lekker!:bonk:

Salute finale had ik zeker niet erg gevonden, maar zoals het nu was vond ik er ook niks mis mee. :)

Hoe zien jullie of een ring 2 inch of drie inch is?
Want ik zie dat niet zo snel. Of wisten jullie dat vanuit de schieter?
Misschien een beetje een noobvraag, maar wil het graag weten.
greetzz

Kun je aan de grote zien en meestal ook hoe hoog ze de lucht in gaan. Vanuit daar kun je ongeveer zien wat 2/3 of 4 inch is.

Ben het er zeker mee eens dat er duidelijk kwaliteitsverschil te zien was. Waar dat aan gelegen heeft weet ik niet, maar zoals je al zei bij de rings was dit duidelijk merkbaar. De grootste rings hadden wel een heerlijke burst trouwens, man wat waren die lekker!:bonk:

Salute finale had ik zeker niet erg gevonden, maar zoals het nu was vond ik er ook niks mis mee. :)

Leverancier....

Dat hoor je mij niet zeggen. Ik had er graag wat salutes doorheen gezien en in de laatste secondes wat extra / salvo gouden bommen met een salvo salutes dat maakt het naar mijn mening beter. In het publiek waren ook mensen die zich afvroegen waar de harde knallen waren (salutes).

Hierbij nog wat foto's van de opbouw.

2l2ww4.jpg

2el8jzk.jpg

2h3a8vl.jpg

4gndsn.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan