13-06-2011 ,Delfzijl

Ik hoop dat je Maandag een beetje droog kunt laden...
Morgen in elk geval lekker in't zonnetje bouwen! Succes heren!

Net aangekomen in Delfzijl.
Ponton is niet aanwezig komt om 15.00 uur.
Jammer dan maar een biertje in het hotel halen.

Even een paaar foto's van de zondag van de opbouw.
Eerst een rondje kermis want het ponton kwam pas om 15.00 uur en ingecheckt in hotel voor iedereen.
Het staal staat op 15 - 125 mm buizen dus kunnen we morgen meteen van start met het vullen en eletrisch maken.
Nu hopen dat de weergoden ook nog meedenken.

Laatst bewerkt:
heren doe je best, vind het nog steeds jammer dat ik er niet bij kan zijn.
en nu inderdaad maar hopen op droog weer.
hier in zuid holland hebben we op dit moment miesel regen.

Nou geweldig nieuws Lars! Echt een opkikker, die kon ik wel gebruiken :p
Ach, door een spatje regen laten wij Groningers ons niet uit het veld slaan hoor!

publiek staat voor hotel de boegschroef. auto kan je daar wel in de buurt kwijt hoor. genoeg parkeer plek in het haven gebied.

over een uur ook maar een richting Hotel de Boegschroef in Delfzijl.
Hoop dat het een beetje droog is omstreeks 11 uur.

Groeten Ultimate.

Je zult mij er ook gaan aantrevven is uurtje rijden dus ga tegen 9 uur die kant op :) Tot straks allemaal :)

Jammer dat ik ziek ben, beloofd een leuke show te worden namelijk!
Veel plezier heren, breng ook even een filmpje terug voor de thuisblijvers!:)

Tja, er is vast plek genoeg, maar ben wel benieuwd waar jullie hem neerzetten... Geen zin om daar een beetje in die drukte rond te moeten zoeken.

Stuur mij maar een pm geef ik je mijn 06 kun je me bellen waar ik sta :) Ik zoek meestal een gropeje freaks op.

Had al wat gevonden Gerwin, plek zat! :)
Was een leuk showtje, was ik weer eens aan toe! Knallen vielen me een beetje tegen over het water, maar al met al prachtig vuurwerk gezien.
Crossettes en práchtige falling leaves, wat niet iedereen om me heen erg kon waarderen trouwens.

Iedereen die heeft geholpen met opbouwen en schieten, hartelijk dank! :)

omdat ik door mijn rug ben gegaan kon ik zelf niet naar dit vuurwerk.
maar is was wel reuze benieuwd naar het beeld materiaal.
ik heb een kort filmpje gevonden van de finale.
ik zie hier een bonte finale met een hoop knalwerk erdoor heen of eronder.
en ze eindigen met eenpaar grote kaleitaskopebommen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik heb ook nog de hele film gevonden, gefilmt met een telefoon.
kwaliteit is niet super.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Grappig dat heel veel mensen steeds na het 'grote werk' dachten dat het al voorbij was... En kwam het weer langzaam op gang, op naar een climax :p

De finale stond inderdaad uit prachtige gouden willows, vermengd met wat bonte kleuren en daaronder knalmines (denk ik). Mooi gedaan :)

Iedereen zijn mening ik vond de finale niet echt spetterend had ruiger gemogen van mij.

Voor de rest mooie bommen langs zien komen maar ook erg slechte bommen zoals die 3 inch rings en de vlinders (denk ik). De 4 inch ring bommen waar wel weer supper met kijharde burst en in begin die blauw rode 4 inch bommen waren ook supper :).

Voor de rest een mooie show gezien met lekker veel variatie :)

Back
Bovenaan