12-12-2011 Demo Berry’s Vuurwerkwinkel Almere

ylke

VWC lid
12-12-2011 Demo Berry’s Vuurwerkwinkel Almere

Datum: 12 december 2011
Tijd : 19:30 uur.
Plaats:Almere
Provincie: Flevoland
Wie: Berry’s Vuurwerkwinkel
Wat: consumentenvuurwerk
Waar: Editiestraat 10
Collectie: GBV - WECO

Laatst bewerkt door een moderator:
dit is wat Berry's Vuurwerkwinkel verkoopt aan merken:

Pro-line
Excellent
Weco
Asian Budget line
Herlat

Editiestraat 10 parkeerterein van de Gamma
advies ga niet met auto. (drukte)
zowel parkeer dan niet in de buurt van de Gamma.

Hallo iedereen,

Helaas kon de demo van Berry's Vuurwerkwinkel niet doorgaan vanwege de zware wind. desondanks hebben wij vele mensen moeten teleurstellen dat er geen demo was, want mensen kwamen toch kijken. Toch kan ik bevestigen dat de demo nogmaals gepland staat voor nu maandag 12 december 19:30. hopelijk komen de mensen nogmaals langs !

zet de auto niet in de buurt van de show want het is een gekke huis na de show.
(als de wind het toelaat)

Voor vragen over Berry's kunnen jullie dat aan mij vragen.

Met Vriendelijke Groeten

Berry's Vuurwerkwinkel
Oplagestraat 4
1321 NJ Almere - stad west

Laatst bewerkt:
Prima showtje.. Alles per stuk afgeschoten, dus kreeg je een goed beeld van de produkten. Tussendoor ook nog een Celebration Cracker, waarbij ik meende flash inhoud te herkennen :cool:. Klopt dit?

Was idd een leuke demo, mooi aantal producten die er werden geschoten (33 stuks).
Ook leuk dat er een mat werd afgestoken :P zie je eigenlijk nooit op demo's, het leek idd wel met flash inhoud te zijn ja....

Ja en dat het vastzetten van kleinere potjes belangrijk is, bleek maar weer.. Er werden enkele pakketten gedemonstreerd, waarbij enkele potjes toch weer omvielen en zo richting het publiek schoten :p

Ja en dat het vastzetten van kleinere potjes belangrijk is, bleek maar weer.. Er werden enkele pakketten gedemonstreerd, waarbij enkele potjes toch weer omvielen en zo richting het publiek schoten :p

klopt! een shot kwam een meter of 15 naast me, knalde vlak bij een kind. schrok nog al maar verder geen wonden wat te zien was, gelukkig maar!

Zeker een leuk showtje, was nog niet bekend met proline producten. Bijna waren er kleine ongelukjes kleine potjes die omwaaiden knalde 1tje meter van mij vandaan. Maar gelukkig niks ergs. Maikel89 heeft fotos gemaakt en ik heb gefilmd met de camera van maikel. Houw vdrvuurwerk in de gaten op youtube voor de filmpjes.

Hier nog de schietlijst voor mensen die er niet konden zijn. Alles werd 1x geschoten.

1 Roman cake 48 shots
2 Happy Pyramid
3 Storm Rider
4 The Lemon & pink one
5 Palm Invasion
6 Airy Fairy
7 Asian thundercake 25sh
8 Coco magnolia
9 Arch fountain
10 Blazing thunder
11 Royal
12 New starter
13 Happy 140sh
14 Firestorm
15 Mega coaster
16 Low pricing Flipside
17 Safetyzone
18 Night watch
19 Light 'em Fight 'em
20 Mega celebration + hart xxl
21 Burned horse
22 Salvo caps
23 Into the black
24 Asian thundercake 100sh
25 Super seventy
26 Excellent colours
27 Multi colour lines
28 New one meter
29 Dreams
30 Stratos sphere
31 Pruple star
32 Triple layer
33 Titanium Star

Prima showtje.. Alles per stuk afgeschoten, dus kreeg je een goed beeld van de produkten. Tussendoor ook nog een Celebration Cracker, waarbij ik meende flash inhoud te herkennen :cool:. Klopt dit?

Ja idd vond het erg hard gaan velle knallen, zodra de filmpjes klaar zijn kunnen we hem ff terug bekijken.

Hallo Iedereen,

Ook net thuis gekomen na onze show. het was een leuk showtje
ik kan geen slechte potjes opnoemen. omdat eigenlijk alles stiekem gewoon goed is wat we verkopen. ;) jammer alleen van het kleine potje wat omviel. ik zelf was aan het rond lopen en lette niet echt op het vuurwerk :( maar volgens mij was het 1 van de 3 potjes van de New Starter artikel nummer: 5560 prijs €20,-
jammer ik persoonlijk vind het nooit nodig om kliene potjes te hebben vanwege het omvallen. maar volgend jaar gaan we dit toch anders doen. de rol Mega Celebration XXL knalde weer zoals ik hem tot nu toe gehoord heb GOED DUS ! ;) voor maar een kleine prijsje van €35,- euro ! terwijl zijn voorganger 65 euro was (en niet kanlde) wij zijn trots op onze rol !

ik hoop dat de mensen die geweest zijn ondanks sommige foutjes toch eeen leuke show hebben gehad ! hopelijk zien we jullie in onze winkel of volgend jaar bij de show

Groetjes,

Berry's Vuurwerkwinkel

Laatst bewerkt:
Hierbij vast enkele foto's, de rest volgt binnenkort op vdrvuurwerk.nl

121211berry-01.jpg

121211berry-02.jpg

121211berry-03.jpg

121211berry-04.jpg

121211berry-05.jpg

Back
Bovenaan