True gozer. Meten met twee maten gebeurt hier al sinds we niet meer mogen praten over profvuurwerk van alle calibers...
Wel 4'' rekkenbouw tutorials... Maar geen rekken verkopen bestemd voor shells..
Wel doorlontprojecten ook al is het volgens de wet bommenmakelij
wel collectiefoto's +25kg consumenten ook al is het volgens de wet verboden en gelijke strafmaat als Profvuurwerk..
Wel zena Belgie promoten maar ook dat vuurwerk is verboden...
Etc etc...
En al deze maatregelen neemt VWC omdat zij vinden dat dit allemaal de traditie om zeep helpt..
Alsof nu, door de maatregelen van vwc, de vuurwerkwereld zoveel beter is geworden...
Sterker nog ik denk zelfs dat de nieuwe generatie helemaal niet meer via vuurwerkforums opgroeit, een enkeling daargelaten omdat de populaire spullen, wat altijd knalvuurwerk is voor de jeugd, niet meer besproken mag worden.. Eveneens als de doodsteek dat er niet meer over shells en groot caliber blokken gepraat mag worden sluit je dus twee groepen uit.. En die nieuwe generatie zit op youtube en instafame en nemen klakkeloos alles over van hun helden... Daar waar een forum uitkomst bood om met vuurwerk van alle maten op te groeien. Zoals ik opgegroeid ben met forums waar dit nog wel kon.. En dat heeft mij echt een stuk bewuster gemaakt van profvuurwerk en mij geleerd hier met een professionele houding mee om te gaan.. Risico bewust zullen we maar zeggen..
Ook AVP dacht weer een comeback te maken... Te laat vriend.. De sfeer, de mensen, de forumtraditie alles is om zeep geholpen door de echte brave mensen... Goed bezig zeg
Dit forum wordt dalijk alleen nog gedomineerd door een select clubje.. De ene na de andere grote naam vertrekt en is reeds vertrokken...