[100% VEILIG] Nieuw soort knalvuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet nog wel dat ik vroeger op de braderie vaak bij de fopkraam een soort zakjes kocht. Hier moest je in knijpen en dan bliezen ze zichzelf op... Was leuk spul :) Weet niet of dit nog verkocht wordt.

Ja krijg je nog op de kermis overal. Je hebt de gewone. Maar je hebt er ook die knallen en dan stink ze.

Hahahaha, ik moest erg lachen toen ik dit zag.
Alleen hoeveel kost een karton hiervan?
Iemand hier die mee wil voor een ritje naar polen voor dit zwaar illegale nopjespapier :D?

Derk

ACTIE Als je nu bij Deal Extreme aanstekers besteld krijg je gratis superbomshellmortiernitraatbompapier . Gebruik de code 'DXVWC' om ht er gratis bij te krijgen. Succes met het knallen mar pas op voor je vingers ze kunnen er zo maar af vliegen.

MVG

Dealextreme Nederland

Ik had dit vandaag in me tas meegenomen naar school, nou die tas ligt nu in 1000stukjes. gevaarlijk spul is het, voor mij nooit meer. :bye:

Haha, ik moest ff kijken, maar ja, idd leuk :P
T is zonder lontje.. dus t mag gewoon t hele jaar door toch ? (A)

MAar het knalt wel heel hard! Ongeveer een cobra 6 geluidje XD
En het is hoog explosief nog groter dan een hand granaat zoveel druk komt er bij vrij..

Deze producten moeten we overduidelijk limiteren in hoeveel CC lucht er in 1 zo'n bubbel zit en hoeveel liter lucht zo'n strip mag hebben.

Dit alles bovenop de decibel restrictie's!

Of misschien ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan