10 Wild Geisha's Cake Assorted

Nou, kwaliteit spat er niet echt vanaf. Met 20mm kan je veel meer dan dit.. en de prijs is ook veel te hoog. Ik denk niet dat er freaks zijn die dit aanschaffen.

Pangu sleurt zn 20mm assortimenten van de markt en wat denkt VWM: wij maken ze duurder (en adhv de videos miss zelfs slechter) want bij ons gaat het wel werken?
Doe mij maar de mega 6 (beter heb ik niet weer een goochelchinees die de labels omwisselt)

Geinig, deze staan bij Loots in Baarle al te koop. Benieuwd of we voor de 31e al ergens een video kunnen vinden :wink:

100 gram per cake gemiddeld en 20mm tubes nee dit is gewoon rotzooi sorry dat ik het zeg . Maargoed in dit prijs segment mag je ook niet veel verwachten

Jammer van de kwaliteit, maar ik vind de labels wel gaaf (Bondbridge stijl van vroegahhh).

Ik heb mijzelf maar even opgeofferd om deze toch maar te gaan halen :p Zal ze zeker gebruiken voor 12 uur! Haha. Maar zonder gekkigheid heb ik deze cakes gehaald om ongeveer rond 6 uur af te gaan steken. Maar na dat ik ze besteld heb vind ik 75 euros toch wel iets aan de dure kant.............

Het is wel echt een heel klein doosje voor 10 cakes. Pangu platinum met 6 cakes was een stukje groter volgensmij. Al met al leuk stookvoer. Overigens niet mij van mij. Zag het liggen op de toonbank.

20191230_081037.jpg

Ik vind het eerlijk gezegd maar matig voor 20mm á 8gr per schot. Dit lijkt mij eerder max 5 gram per schot, de effect grootte komt overeen met wat er uit die 100 shots blokjes komt van Pangu en Evo. Althans, zo komt het op mij over.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had deze voor 4 tientjes dus 4 euro per cakje dan zijn ze echt wel tof maar duurder zou ik ze niet nemen

Back
Bovenaan