10:00 opening!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mis het overdag stoken ook enorm. Helaas is het hier in de buurt niet te handig om het alsnog te doen. Sfeer overdag is anders dan toen, maar we proberen er het beste van te maken altijd.

Was ook altijd een happening, maar moet zeggen dat het wel wat minder werd naarmate ik ouder werd.

Denk dat het dit jaar voor het eerst sinds lange tijd weer een 10u opening wordt. Moet nog even kijken waarmee precies, maar ga er wel voor.

Hier in het dorp loopt nog best veel jeugd rond overdag, lekker de hele dag stoken. Mis die tijd zelf ook wel, maar hou het zelf gewoon bij 's avonds

10.00 is hier in de straat een no go! Toch hoop ik op een fluitbakje in de mysteri pakketten van de knalkeet! Als daar 1 of meerdere fluitbakjes in zitten........gaan deze om 10.00 uur de lucht in!

10.00 uur zal dit jaar in t teken staan van oliebollen bakken. Misschien ff paar cat 1 fonteintjes maar dat is t dan wel.

10:00 starten wij traditiegetrouw met carbidschieten. Meerdere melkbussen, 120liter kanon en 200liter kanon. Reuze klappen voor een kleine prijs!
Trekt altijd veel bekijks, langsfietsende ouders met kinderen stoppen vaak even om een paar schoten te horen.

Vorige week zoals elk jaar eigenlijk ook weer begonnen met een 10:00 uur opening, hoort er hier nogsteeds bij vind ik :)

Bestond uit:

1x DumBum Triple Shot 20mm
1x Funke Cracker Fontanen
3x Funke Hollenfeuer tussen de cakes door
1x Rubro X-treme
1x Valk TI Thunder / Air Damage
1x Tropic Scream Salute

dit alles aangestoken met een Zena Pro Torch, leuk om op deze manier te fakkelen nooit eerder gedaan en was goed getimed allemaal vind ikzelf .

de Tropic Scream Salute viel om na de eerste schoten, eigen schuld eigenlijk die had ik niet vast gezet.. maar na enkele schoten stond deze vanzelf ook weer rechtop en schoot daarna netjes weer omhoog :D

Gelukkig stak ik dit af op een open veld, en waren er op dat moment geen fietsers of andere omstanders toen de cake omviel .

Filmpje volgt nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan