pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 161
Artikelnaam: #1
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 400 gr
Aantal schoten: 50 schots
Effectomschrijving: Numero uno! 50 rode, groene, blauwe, zilveren en gouden staarten die overgaan in crowneffecten en peony met veel stroboscoopeffecten en eindigend met gouden chrysanthemum.
Tijdsduur: 40 seconden
Stijghoogte: 20 - 25 meter
Richtprijs: €.19,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Bijlagen

• 162 no1.jpg
    162 no1.jpg
    197,2 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
lekker cake je en dat zeg ik dan over een lesli bak gheghe.
Nu maar hopen dat ze de schoonheid in eren houden met een mooi (lees laag) prijsje!
Ja ja het heeft potentie!

De Bestseller-lijn is een soort van budgetlijn dus we zouden wel eens heel tevreden kunnen zijn over de uiteindelijke prijs...

Toch wel een hele mooie cake, doe maar een bestseller-prijs dan. Als die tussen de 30 - 40 euro zit is het zeker de moeite waard.

Bijna helemaal met je eens ummagumma, want voor een budgetcake vind ik 'm namelijk wel behoorlijk netjes!

Het is inderdaad een bestseller-lijn.. deze wordt als aparte producten aangeboden in de folders.
Dit zijn gewoon een soort van aanbiedingen zoals de Buitenkansen bij de Boerenbond/Welkoop.. gewone winkels krijgen nu dus de bestsellers!
(antwoord van Lesli op mijn vraag of dit een nieuwe lijn is)

Effecten zijn inderdaad niet echt heel bijzonder maar voor 20 euro vind ik dit een geweldige pot. Bij zulke potten moet de prijs het 'm doen!

Ziet er leuk uit . goede tijdsduur
En tja ook een erg lekker prijsje.
Zo zien we het graag Lesli.

Ik zat het filmpje te bekijken en had gelijk zo'n gedachte van zal wel weer heel wat tientjes gaan kosten. Maar voor 20 euro echt een toppertje, 2 tegelijk heb je zeker wat leuks. Geen grootse effecten, maar zeker de moeite waard (tot nu toe).

Best wel een leuk ding voor 2 tientjes! Ik heb ze wel slechter gezien voor dat geld.
Het zij de "semi" finales halverwege die voorkomen dat ie saai wordt.

Zo! Wat krijgen we nu dan?:)
20 euro voor in mijn ogen echt een prachtcake!

Nu beginn ik er echt zin in te hebben!:wink:

Als je naar de effecten kijkt, lijkt het wel op Lesli 10 jaar terug in de tijd gaat met de kwaliteit. Brengt nostalgische gevoelens bij mij naar boven. Als deze nou heel scherp geprijst gaat worden...

Voor die 19,95 houd ik hem in de gaten.

Als je naar de effecten kijkt, lijkt het wel op Lesli 10 jaar terug in de tijd gaat met de kwaliteit. Brengt nostalgische gevoelens bij mij naar boven. Als deze nou heel scherp geprijst gaat worden...

Voor die 19,95 houd ik hem in de gaten.

Kan je zien dat opbouwende kritiek vanuit de vuurwerk fora toch zijn vruchten afwerpt! :)

Niet alleen voor ons freaks, maar ook voor de 'gewone consument' is dit een geweldige cake. Als de hele lijn deze kwaliteit aan houdt lijkt mij dit hard te gaan lopen.

De consument die niet te veel aan vuurwerk uit wil geven koopt één of een paar goedkopere producten. Als je dan ziet wat een diversiteit er uit deze cake komt en wat een lange tijdsduur deze cake heeft voor zo'n budget-prijs is het echt een topper.

Ik wil niet voorbarig zijn maar tog ben ik bang dat we teleurgesteld gaan worden net als afgelopen jaar met de StraatBaas.
Deze cake was op film en demo echt super.. maar op 31 december had ik iig een slap aftreksel van het werkelijke product..
Maar anderzeids.. neem Pontificaal..
Die is betaal baar en presteerden gewoon geniaal goed..
Die cake zit er dit jaar zeker een aantal keer bij..
Verder moet ik zegen dat ik erg verlieft op deze cake ben (combinatie prijs kwalliteit)..
ik ga um aan schaffen al houd ik me hard wel vast!

20 euro??? dat zijn bijna duitse prijzen voor een mooie cake ,naar mijn mening is dit een mooie cake voor een doorlont avontuurtje met een paar knal cakes

Back
Bovenaan