1.2" Willow Mayhem

Hier heb je toch ook een omlabeling van Broekhoff van? Die is niet afgekeurd naar mijn weten.

Was echt een van de beste producten van de demo, wat een spreiding.

Zie deze video om 18:02

Wat een beuker gister avond zeg. Erg sierlijk, maar tog ook wel chaos hoor. Als je deze in de straat hebt staan weet je zeker dat je de aandacht hebt, wat een box.

Het wordt er niet overzichtelijker op :)

Mijn dealer geeft het volgende door:

5459 Willow Mayhem als vervanger voor Platinum Sensation
5359 Willow Mayhem als vervanger voor 1359 Willow Mayhem

Veel batches zo te zien :)

Geweldige mooie grote effecten, maar ik vond het tempo gisteren op de demo wel wat laag. Vond zelf de Chain Reaction die hier aan voorafging net wat spectaculairder. Maar beiden staan op het lijstje :)

Het wordt er niet overzichtelijker op :)

Mijn dealer geeft het volgende door:

5459 Willow Mayhem als vervanger voor Platinum Sensation
5359 Willow Mayhem als vervanger voor 1359 Willow Mayhem

Veel batches zo te zien :)

Voegt dit iets toe? Moeten we dit nog uitleggen?

Alleen een bepaalde batch is afgekeurd. Dit topic betreft de willow mayhem. En ja de platinum sensation en temptation willow worden gewoon in Duitsland verkocht.

Helaas 2 stuks niet gekregen! Kreeg als vervanger 2 x trouble maker bonbridge. Zag helaas bij thuiskomst dat die maar 980 bevat. Absoluut niet blij mee als vervanger

Laatst bewerkt:
Had 2 keer de santiago masters zoals we weten is die afgekeurd maar kreeg deze 2 keer aangeboden als vervanger. Stond ff te klapperen met mn oren en gevraagd of het wel klopte maar de verkooer verzekerde me ervan dat het klopte :)

Back
Bovenaan