Zena Megastore Maaseik

Nog maar 2 weken te gaan! Zien we jullie ook?
Nodig al je familie en vrienden uit en laten we er een super gezellige en knallende editie van maken!
#zt19 #zenatrophy #zenavuurwerk #HBF #harderbetterfaster #snapte #itscoming #fireworks #2weekstilllaunch #ikstaopspringen

2wks.jpg

Het grootste vuurwerkspektakel van de Zena Trophy 2019!
Dit jaar halen we alles uit de kast en hebben we de krachten gebundeld. De makers van de Show-Off en de Nocturna van vorig jaar hebben de koppen bij elkaar gestoken en deze show samen uitgewerkt! Gaat deze show dit jaar het hoogtepunt worden? Wij denken alvast van wel! #zt19 #zenatrophy #zenavuurwerk #HBF #harderbetterfaster #snapte #zenacastillo #fireworks #spektakelvuurwerk #allesuitdekast

Bekijk bijlage 46889

Onze winkels zijn dicht op 21 september ter voorbereiding van de Zena Trophy 2019! We hebben alle manschappen nodig om deze editie de dikste ooit te maken!

Zena Trophy Winkels DichtV2.jpg

Kwam op Youtube een filmpje tegen van de toespraak tijdens de mei meeting. Het gaat onder andere over de nieuwe artikelen, de Zena Trophy en de onlangs overleden medewerker Mario is op gepaste wijze herdacht.

Beelden zijn van Belgian Pyro3650.

Ik vind het prima, al die nieuwe cakeboxen.
Maar dan moet de burst wel even hard of harder zijn dan een goedgekeurde Evolution bak.
Dat was niet altijd zo bij Luypaers.

Ze zijn druk met het afbreken van de Trophy en het lossen van containers met (deels) nieuwe producten. Volgende week wellicht een nieuwe serie aanbiedingen (of in ieder geval producten).

Laatst bewerkt:
De Zena Trophy is alweer achter de rug. Speciaal hiervoor knallen we ook nog even enkele nagenieters de deur uit! Het seizoen is nu echt begonnen!

DealsForum.jpg

Het is alweer oktober. Herfst in volle gang, dagen worden korter, maar onze winkels zullen weer langer geopend zijn! #zenavuurwerk #HBF #harderbetterfaster #snapte #harderbetteropen #komeenslangs #oktober

Oktober Openingsuren.jpg

Morgen en overmorgen zal Luypaers en Funke at your service staan met nieuwe deals. Deze actie is geldig tot 11 oktober dus wees er snel bij!

DealsForum.jpg

Geldt er een max aantal boxen bijvoorbeeld per klant?
Niet dat er gasten komen die 10+ stuks kopen voor "eigen gebruik" (snapte?) En zaterdag de bunkers zijn leegverkocht voor diegenen die dan pas erheen kunnen rijden?
Ik zou persoonlijk max 2 stuks hanteren, maarja, dat ben ik.

Geldt er een max aantal boxen bijvoorbeeld per klant?
Niet dat er gasten komen die 10+ stuks kopen voor "eigen gebruik" (snapte?) En zaterdag de bunkers zijn leegverkocht voor diegenen die dan pas erheen kunnen rijden?
Ik zou persoonlijk max 2 stuks hanteren, maarja, dat ben ik.

Daar zijn naar mijn weten geen regels aan. En 10 boxen 'voor eigen gebruik' is niet echt interessant, ze zijn nu allemaal ook wat duurder dan vorig jaar en meer korting ga je echt niet krijgen. Zelfs echt voor eigen gebruik vind ik dit op het randje zitten qua prijs persoonlijk ( verwend met freakacties ). Denk ook wel dat ze genoeg voorraad hebben hoor, die andere boxen komen strategisch over een paar weken in de schappen. Als je deze niet meer kan kopen dan kan je die andere over 2 weken kopen.

Het weekend staat weer voor de deur, tijd voor weer wat rammers dus! Geldig in de Megastores te Olen en Maaseik van 12 oktober tot en met 13 oktober 2019!

ZENA_WEEKENDRAMMERS_SECOND_YELLOW.jpg

Zena Vuurwerk helpt je weer het weekend in te zetten met nieuwe weekenddeals! #zena #zenavuurwerk #hbf #harderbetterfaster #snapte #weekendrammers

ZENA_WEEKENDRAMMERS_19-20.jpg

Back
Bovenaan