Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
I love it!
Ja 100%, karton cairo en crackling chryBlijven topcakes. Dit jaar nog een keer goed los met deze toppers.
Nee was merkbaar zachter dan batch 23. Heb ze beide geschoten afgelopen jaarwisseling en de batch 23 had duidelijk doffere knallen en voelde aan als een prof blok. Batch 24 was ook nog goed hoor, maar mistte net dat beetje extra naar mijn mening.batch 24 was beduidend minder voor me gevoel, mja de burst kan natuurlijk ook minder hard zijn door windkracht 5 a 6 ?...
Dus me gevoel klopte wel, die van 23 voelde ik op me borstkas, zo hard klapte die hahaNee was merkbaar zachter dan batch 23. Heb ze beide geschoten afgelopen jaarwisseling en de batch 23 had duidelijk doffere knallen en voelde aan als een prof blok. Batch 24 was ook nog goed hoor, maar mistte net dat beetje extra naar mijn mening.
Haha ja echt de beste cake die ik op de NL markt ooit gehad, in ieder geval qua burstDus me gevoel klopte wel, die van 23 voelde ik op me borstkas, zo hard klapte die haha
Toch vind ik hem hier echt beduidend minder dan voorgaande batches. Daarom dit jaar ook gewacht met een bestelling van deze/ de cairo. En de prijs ging omhoog en de kwaliteit achteruit.
Misschien had jij een Maandagochtend exemplaar. Maar je hebt gelijk, zit erg veel verschil in.Toch vind ik hem hier echt beduidend minder dan voorgaande batches. Daarom dit jaar ook gewacht met een bestelling van deze/ de cairo. En de prijs ging omhoog en de kwaliteit achteruit.
Ff stomme vraag hoor maar deze zijn zoals de caïro ook gekooid per x ?
Zit een beetje te stuiteren om toch een doosje mee te pakken voor wat chaos in de vroege avond
Volgens was deze cake gekooid
Ja dacht het ook ja. Thanks. Laat ik deze cakes ff voor wat het zijnGekooid per 6 dacht ik