1.2" Ultimate Chry

Heb er ook 2 tegelijkertijd laten afgaan. Stond er heel dicht op. Wat een beleving. Dit jaar in meervoud hoop ik.

Had er 4 tegelijk als finale na de Noi-z 2019. Niet normaal heb nog nooit zoiets meegemaakt bij legaal vuurwerk de klappen dreunden tegen je borst en de knetter zat letterlijk overal.

Geen woorden voor, dit is voor mij de beste consumenten crackling cake ooit! Evenaarde in meervoud de Snowblind, wat een geweld!

Wat een heerlijke Beuker dit zeg! Leuk in combinatie met Return Of The Phoenix!

Volgend jaar zeker weer in de collectie!

Dikke combi met die rouwe fluiters! Had hem zelf 2x gecombineerd met 2 serius blizz cakes at once. Ook dik. Door de crackling de gouden palmen en rode en gele tips. Heerlijk!

Heerlijk zelfde combinatie had ik, maar ik had wel nadat de ROTP aan staat even tot 5 geteld zodat de finales samen vallen met de 4 finales van de 100 shots Ultimate Chry. :D

2x geschoten met 2x Return of the Phoenix,
Blijft toch een heerlijke combi, die ik bij meerdere freaks terug zie komen.
Geprobeerd te goed te timen qua finale, net niet gelukt helaas.

Alsof we al niet genoeg filmpjes hebben heb ik hier een karton 1.2" Ultimate Chry ( Cairo ) tegelijk. Echt een heerlijke beuker waar je geen genoegen van krijgt. Per 6 is het een super project waar je wel de aandacht mee in de straat krijgt. Laat Magnum deze écht met dezelfde uitwerking terug krijgen want hier kan je onbeperkt van genieten, of het nou los of per meer is. En nogmaals: graag een paar containers extra dit jaar :)

Dit is met windkracht 6 geschoten

Heerlijk project zo Daan, wat een lompe chaos. Hoop dat ze de kwaliteit kunnen behouden, dan ben ik wel eens benieuwd hoeveel er hier van gekocht gaan worden komend jaar.

Back
Bovenaan