Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Te weinig geleverd aan de lokale VW expert dealer en dus ook niet aan mij.
Dan word ik best pissig te weten dat deze hele jaar in Belgenland is verkocht maar nu, tegen belofte van webshopvoorraad in, niet aan mij die hem besteld heeft.
Heb me er lang op verheugd.
Ik had er 8 besteld, winkel heeft ze gewoon niet binnen gekregen.
Ja, flut. Flink bijbestellen, Broekhoff/Magnum! Net als Big Gay Chill/Mega Mine! Dumpen in BE lijkt me nog niet weer nodig dit jaar..
Ik had deze gekocht in Poppel.welke winkel in belgie heeft deze verkocht?
Ik heb er 4 meegenomen in de losse verkoop in poppel. €32.50 dus een zeer nette prijs. Hadden nog meerdere kartonnen staan.welke winkel in belgie heeft deze verkocht?
Zelfde voor mij. Ophaalavond toch een beetje door verpest. Had me erg verheugd op deze cakes. Hopelijk aankomend jaar!Ik had er 8 besteld, winkel heeft ze gewoon niet binnen gekregen.
THXIk heb er 4 meegenomen in de losse verkoop in poppel. €32.50 dus een zeer nette prijs. Hadden nog meerdere kartonnen staan.
Wat was in NL eigenlijk de laagste prijs waar deze of de omlabeling voor te koop was?
Ik denk 29.99 en dan 20% korting = 23.99 bij Magnum. Alleen bijna niemand die via de Magnum site heeft uitgeleverd gekregen... dus blij gemaakt met een dooie mus.
deze is totaal uitverkocht geweest bij magnum/broekhoff vandaar dat ze hem niet meer uit konden leveren
wel een slecht zaak vind ik , je moet als importeur toch goed genoeg weten hoeveel er beschikbaar zijn
alleen winkel voorraad dus dit jaar als je deze batch wilt hebben . anders word het afwachten of de nieuwe batch net zo goed is .
bron magnum/broekhoff
Ik heb ze voor 22.50 gezien en besteld.
Ik heb ze voor 22.50 gezien en besteld.