1.2" Ultimate Chry

Te weinig geleverd aan de lokale VW expert dealer en dus ook niet aan mij.

Dan word ik best pissig te weten dat deze hele jaar in Belgenland is verkocht maar nu, tegen belofte van webshopvoorraad in, niet aan mij die hem besteld heeft.

Heb me er lang op verheugd.

Ik had er 8 besteld, winkel heeft ze gewoon niet binnen gekregen.

Ja, flut. Flink bijbestellen, Broekhoff/Magnum! Net als Big Fat Chill/Mega Mine! Dumpen in BE lijkt me nog niet weer nodig dit jaar..

Edit; wow die mobiele keyboard aaaargh, lol

Laatst bewerkt:
Ik heb er 4 meegenomen in de losse verkoop in poppel. €32.50 dus een zeer nette prijs. Hadden nog meerdere kartonnen staan.
THX
Das gewoon een Broekhoff dealer en hoort bij vuurwerktilburg. Ik stelde de vraag want hierboven wordt gezegd dat dit produkt gedumpt is in Belgie. ik zie echter nog geen concreet antwoord op de vraag waar dan.

Ik denk 29.99 en dan 20% korting = 23.99 bij Magnum. Alleen bijna niemand die via de Magnum site heeft uitgeleverd gekregen... dus blij gemaakt met een dooie mus.

deze is totaal uitverkocht geweest bij magnum/broekhoff vandaar dat ze hem niet meer uit konden leveren
wel een slecht zaak vind ik , je moet als importeur toch goed genoeg weten hoeveel er beschikbaar zijn

alleen winkel voorraad dus dit jaar als je deze batch wilt hebben . anders word het afwachten of de nieuwe batch net zo goed is .

bron magnum/broekhoff

deze is totaal uitverkocht geweest bij magnum/broekhoff vandaar dat ze hem niet meer uit konden leveren
wel een slecht zaak vind ik , je moet als importeur toch goed genoeg weten hoeveel er beschikbaar zijn

alleen winkel voorraad dus dit jaar als je deze batch wilt hebben . anders word het afwachten of de nieuwe batch net zo goed is .

bron magnum/broekhoff

Ik denk niet dat er in Nederland nog winkeliers zijn die deze in de bunker hebben staan. Magnum / Broekhoff hebben mssn nog een aantal karton in hun bunkers staan anders word het wachten op nieuwe import

Vermoed dat die afgelopen jaar bedoeld, denk niet dat die nog bij een winkelier op voorraad ligt.

Heb trouwens 130 betaald voor een karton Caïro Crackling afgelopen oktober

Back
Bovenaan