1.2" Ultimate Chry

En er vervolgens achter komen dat ze hem in negatieve zin hebben aan moeten passen:tongue2:

Daar ben ik dus ook bang voor. Hij is nu paar keer in een show of tijdens een demo geschoten. Iedereen is lyrisch over de snoeiharde burst, vanaf 1 januari de nodige straatfilms met de nodige comments. Mooie kans voor ILT om deze eruit te pikken voor test en dan wordt deze afgekeurd vanwege te harde burst

Ik moet wel zeggen dat ze erg gammel aanvoelen.. meer mensen hier last van?

Daar is idd een bericht over rond gegaan !
Als ze gammel aanvoelen moest je ze bij de dichtstbijzijnde glasbak neerzetten en het adres ervan in dit topic posten .
En op 2 Januari kon je dan 112 bellen voor het geld terug te vragen. :D

Daar is idd een bericht over rond gegaan !
Als ze gammel aanvoelen moest je ze bij de dichtstbijzijnde glasbak neerzetten en het adres ervan in dit topic posten .
En op 2 Januari kon je dan 112 bellen voor het geld terug te vragen. :D
Memo gemist! Zal het zo gelijk doen haha

Dit was een absoluut onverwachte topper. Ik had een mooi doosje met crackling verwacht. In de straat kreeg ik ondanks ik de enigste was die aan stoken was niet de aandacht. Dit bakje bracht daar voor de rest van de tijd verandering in. Dit was op alle vlakke snoeihard, dit was geweld waar ik van hou. Het aller beste is dat iets wat je wil maar niet verwacht te krijgen toch krijgt!

Ik zet deze zkr op de lijst maar dan wel graag meer! Ik hoop ook dat hier niet aangesleuteld gaat worden maar ik heb me serieus wel afgevraagd hoe komt dit door de keuring. Ik had maar 1 blokje dus misschien had ik een “verkeerde” maar echt hoog gaat het allemaal niet. Lig ik niet wakker van maar heb wel het idee dat deze op meerdere vlakke de grens op zoekt.

Nr 1 van wat ik had ,,, 4stuks tegelijk klapte 3 funke paranoids tegelijk eruit ! Ben blij dat ik om 01:45u toch nog een minishowtje kon schieten en zo blij ik dat deze na het funke geweld had neergezet .
Het jammere is dan dat ik 8x megamine na deze had geplaatst die helaas niet zo vol klonk als deze Crackling bak.

Jaa deze was ongelooflijk dik voor een legale cake. Hier stond de straat echt van te kijken (en ikzelf ook :D). Volgend jaar toch maar minimaal een karton van aanschaffen. Filmpje volgt nog een keer.

Wat een ding is dit! Ik had deze 6x, eerste 3 gingen 1 voor 1 en daarna 3 tegelijk! Wat een geweld was dit zeg. Hierna nog 8x avalanche thunder gedaan maar die viel compleet in het niets vergeleken met dit..

Hier een filmpje:

Back
Bovenaan