1.2" Ultimate Chry

Damn wat een spreiding van de crackling…. Was er nog maar budget, deze in meervoud van 8 lijkt me een behoorlijk leuk project.
Volgens jaar op de wensenlijst :angel:

Te weinig geleverd aan de lokale VW expert dealer en dus ook niet aan mij.

Dan word ik best pissig te weten dat deze hele jaar in Belgenland is verkocht maar nu, tegen belofte van webshopvoorraad in, niet aan mij die hem besteld heeft.

Heb me er lang op verheugd.

Dan word ik best pissig te weten dat deze hele jaar in Belgenland is verkocht maar nu, tegen belofte van webshopvoorraad in, niet aan mij die hem besteld heeft.

Dat is balen. Ik heb mijn bestelling nog niet opgehaald.. vrees het ergste als ik zo de verhalen lees.

in tilburg nog te koop voor 32,50 euro

Waar in Belgenland dan? Ik zoek namelijk een belgische winkel die crown verkoopt. Nog niet gevonden....

Hahaha. Dus het is mijn schuld dat mijn dealer ze wel heeft binnen gekregen en andere dealers niet? :bonk:

Koekkoek.
Allemaal jouw schuld!!! Is toch egoïstisch van jou!! Denk eens aan je medemens!

Haha, nee nee slaat nergens op. 7, lekker zeg.. ben jaloers ;) Aardige chaos bak.

Ik denk dat de importeur er geen rekening mee heeft gehouden dat deze dame zo geliefd zou worden en net zo baalt als ons , hij had graag nog een containertje verkocht.

Volgend jaar zal hier wel een massa van binnenkomen en dan kunnen wij ze voor €65 p/st kopen ,,,freakactie jonguuh !

Deze video had mij op het laatste moment overgehaald.

Heb jij ze dan wel nog kunnen krijgen? Waar had jij deze dan besteld? TP zei mij niet te kunnen leveren vanwege voorraad vanuit importeur en dat hij zelf heel erg weinig kreeg zodat mensen die later dan oktober had besteld niets zou krijgen.

Back
Bovenaan