1.2" Ultimate Chry

Mooi om te zien dat deze goed presteert in de straat! Ik had eerlijkgezegd echt mn twijfels maar dit op de filmpjes ziet er zeer goed uit.

Stoppen met twijfelen Sirens. Ze hadden hem hier een stukje verderop ook. Eerst 1 en daarna 2 tegelijk. Wat een geweld. Topper onder de Crackling cakes!

Dit doosje is echt niet normaal, heb helaas geen filmpje maar al het bovenstaande is waar en bij die van mij bijna crackling tot aan de schouders, bizar!

Dat klinkt en ziet er ontzettend goed uit. Deze gaat dan ook met stipt op de lijst, heerlijk krakelen met meerdere tegelijk!

Komt ook op dit filmpje weer enorm dik over zeg. Wat een topper heeft Broekhoff hiermee in huis gehaald. Moet er zeker komen.

Hele dikke bak!
Komt er dit jaar in 4 voud.
Breed,harde dreunen en goede crackling.
Heb er als vergelijkingsmateriaal 3 black thunders achteraan gedaan.
Doet er niet heel veel voor onder in mijn beleving.

Ook al in het andere topic gezet maar dit is natuurlijk een omlabeling.

Gisteren werd deze met een paar tegelijk geschoten tijdens een show, maar wát een bakbeest is dit! Snoeiharde burst en mega boeketten. Verslaat de Venom Box met gemak en dat is heel wat.

Te zien op 07:13

Wat een bak zeg. Deze, of de omlabeling toch nog maar proberen in te slaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hem in de buurt alleen maar voor €35 staan wat ik te veel vind, maar net als de springteufel neem ik hem ondanks de prijs alsnog omdat dit onmisbaar is

Jep dezelfde.
Beste wat er op gebied van crackling te vinden is!
Burst is bar hard en de spreidng top.

Laatst bewerkt:
Deze ook maar besteld, hoor er goede verhalen over. Dit lijkt er weer eentje te zijn van de categorie: de eerste batch moet je hebben voordat het te laat is. Filmpje spreekt voor zich.

Toevallig dit topic gelezen eind vorig jaar. Begin dit jaar Tegen het lijf gelopen in Poppel. Dus meteen meegenomen, volgens mij toen 27,50 betaald. Ben wel blij dat ik m al bijna een jaartje heb drogen op zolder :handsup:

Back
Bovenaan