1.2" Total Event Box [Uitloop 2023]

Deze dit jaar ook in de straat, stond al een tijdje op mijn lijstje en door her en der afkeur besloten deze te nemen.

Is deze box nog te schieten bij 4 a 5 Bft?

Deze als afsluiter van de avond geschoten om ff op mijn gemak te kunnen genieten van een goeie 30mm box. Kan zich met gemak meten met de Pangu en Evo blokken zoals de Estatic, Euphoria en Solar Storm.

Ondanks de wind dikke uitgewerkte effecten en een goeie harde burst. Echt een aanrader

Had deze box nog last minuten aangeschaft vanwege de online straatfilms.

Geen moment teleurgesteld! Wat een rammerd!!

Effecten groot en vol, burst van heb ik jou daar en gevarieerde effecten.
Volgend jaar weer

Deze als laatste geschoten. Zeer mooi blok! Harde burst mooie grote uitwerkingen en het tempo was ook perfect! Echt een aanrader!

Erg genoten van deze sierlijke bak! Wat mij betreft perfecte balans tussen snelheid en effect grootte. Hopelijk volgend jaar weer voor een mooi prijsje te krijgen.

Komt op bovenstaande films ook weer dik over zeg. Mooie grote en volle effecten en best wat varriatie. Burst komt ook goed over. Op de wish-list.

Deze heb ik nog staan, gelukkig. Ook op bovenstaande films wederom een topper. Iets om naar uit te kijken!

Afgelopen jaar lag de losse verkoop prijs tussen de 150 en 200, voorverkoop rond de 140 tot 150 als ik het goed heb, voorverkoop is doorgaans met gratis vuurwerk. Freak zo rond 110 tot 120. Dit jaar zullen alle prijzen wel weer iets hoger liggen. Tot nu toe nog maar bij één outlet zien staan voor 129.

Deze aan het begin van het jaar voor 110 euro besteld (had de laatste), nu zie ik hem voor 125 euro staan. Heel benieuwd, want als ik de video's en verhalen zo zie zou dit wel de dikste 30mm box van het moment moeten zijn.

Deze aan het begin van het jaar voor 110 euro besteld (had de laatste), nu zie ik hem voor 125 euro staan. Heel benieuwd, want als ik de video's en verhalen zo zie zou dit wel de dikste 30mm box van het moment moeten zijn.

Of het DE dikste is kan ik niet zeggen maar dat die er afgelopen jaar in positieve zin uitsprong is een feit. Een absolute aanrader! En 110 Euro is een mooie prijs voor die box.

Wat een kanjer is dit zeg. Als je hier dit jaar aan kan komen en je heb hem nog niet gehad dan zou ik er niet over nadenken en die munten neertellen om deze te halen.

Afgelopen jaar lag de losse verkoop prijs tussen de 150 en 200, voorverkoop rond de 140 tot 150 als ik het goed heb, voorverkoop is doorgaans met gratis vuurwerk. Freak zo rond 110 tot 120. Dit jaar zullen alle prijzen wel weer iets hoger liggen. Tot nu toe nog maar bij één outlet zien staan voor 129.
109 bredavuurwerk

Back
Bovenaan