Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop dat de openingsactie nog even duurt tot m'n loon binnen is! En uiteraard even wat snellont tussen de cakes![]()
Waar kan ik deze actie vinden?
Daar zie ik hem staan voor 109 euro. Best een verschilVuurwerkbunker heeft hem ook toegevoegd daar heb ik hem besteld en tevens ook de Snapte?! Box![]()
Daar zie ik hem staan voor 109 euro. Best een verschil
dat had ik dus ook. leuk zo'n actie maar dan heb ik er niks aanLol, webshop van dealer waar ik heen wilde was nog niet eens open, hoe kan je dan van zo'n deal gebruik maken als ie zo tijdelijk is met nog gesloten shops![]()
Ik heb hem nog kunnen bestellen bij kj vuurwerk...op de Facebook pagina van redwire werd ook aangegeven dat deze open was.Lol, webshop van dealer waar ik heen wilde was nog niet eens open, hoe kan je dan van zo'n deal gebruik maken als ie zo tijdelijk is met nog gesloten shops![]()
Ik had inderdaad ook niks kunnen vinden qua datum.Ja, maar ik moest al naar Hubo Haren voor de Ground Impact en om dan ook nog naar die middle-of-nowhere lui te fietsen (tot nu toe plensde het ook net elke keer dus ook nie echt stimulerend) enkel voor een box die ik niet nodig heb maar puur leuk extraatje was geweest...werd me ietsje te gek. Hoe had men eigenlijk moeten weten dat die actie eindigde? Ik ben geabonneerd op de vw planet nieuwsbrief maar niks gelezen?