Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die met 100 shots.Breng aub de eerste cake los uit!!!
Nieuwe samenstelling/batch? Aangezien er een nieuw filmpje gepost is.
Nou deze oogt wel heel matig! En dat zelfs voor een productvideoNieuwe samenstelling/batch? Aangezien er een nieuw filmpje gepost is.
De wind viel mij ook al op, het is flink aan het waaien in deze video. Laten we het positief bekijken. Ook zie ik dat er nog geen officiële video van Magnum was voor deze box. De video's van de omlabelingen hiervan waren niet de officiële. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze nieuwe video's hebben geüpload.zag bij de topic over de big booster dat de product video is opgemomen met windkracht 4 en veel regen misschien is dat wel een reden dat hij minder overkomt. ook al denk ik het niet. Ik vind het ook veel te slordig maar des al niet te min ben ik wel heel benieuwd wat deze compound te bieden heeft daarom, heb ik hem ook zeker besteld nu maar hopen dat het geen fout is.
Haa! Komt op de film al beter over. Het is ook een zeer windgevoelig effect, net zoals de Funkeweide bijv. Hopen op windkracht 1 tijdens O&N anders blijven ze op de plank.
Een vriend van mij had deze gehaald en geschoten. Hield het nog aardig met de wind. Goede burst en grote effecten.
Heb toch de gok genomen en besteld met de 25% actie van Magnum! Maar heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt Magnum/Broekhof kennende.Wij vonden hem afgelopen jaar dat hij het prima hield met de wind! Alleen weet niet hoe de nieuwe batch gaat zijn uiteraard
No worries. Een paar posts hierboven is daar uitleg over gegeven (#306 en #307). Het waaide en regende tijdens die opnames nogal hard. Tijdens de Magnum Demo in oktober zijn er heel veel video's door vuurwerkliefhebbers gemaakt van de Big Booster/Temptation Willows (die laatste zal vooral uitgeleverd worden) en toen was deze top!Gast 24030 zei:helaas zie ik volgens mij een opname/filmpje vd nieuwe batch op de site van magnum die er aan komt (dus ook weer gewoon leverbaar) maar is volgens mij redelijk afgezwakt op elk vlak ??? jammer en dan toch misschien de 1.2 inch freestyle madness ervoor in de plaats nemen