Jantjebeton1981
VWC lid
Ik heb bij staffel maar een transbomber meegenomen als vervanging. Heb deze en de sensation toch al in Duitsland besteld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had bij mij een Immortal Gold ook nog wel geaccepteerd, bijna zelfdeZe hadden mij per mail de Big Booster aangeboden als vervanger. Helaas kreeg ik de Willow Mayhem als vervanger. Achteraf had ik wellicht beter mijn geld terug kunnen vragen
Ze hadden mij per mail de Big Booster aangeboden als vervanger. Helaas kreeg ik de Willow Mayhem als vervanger. Achteraf had ik wellicht beter mijn geld terug kunnen vragen
Wij kregen gewoon de Temptation Willow. Er zijn dus ook goedgekeurde batches
Ik kreeg de tweede helft van deze dubbele compound.
https://www.youtube.com/watch?v=hbhuCYRF4SU
Had mischien beter geld kunnen terugvragen maar ik moest optijd weer weg dus op de gok maar de vervanger meegenomen. We gaan het wel zien in de straat.
Kreeg nog wel een leuk aanbieding om de eerste helft voor een klein bedrag erbij te doen. Goeie freakprijs maar heb al genoeg![]()
Haha lekker laten staan of lak hebben en accepteren dat t meteen kapot waait..Met 5bft en vlagen tot 7bft, wel doen of laten?
Echt niet doen man, staat eerder een filmpje in dit topic met een beetjr wind. Laat staan met 5-6bft…Met 5bft en vlagen tot 7bft, wel doen of laten?
Of de 29ste of 30ste, lijken ook heel luwe momenten tussen te gaan zittenIk neeg naar zelfde gedachten maar vrees soms beetje te voorzichtig te zijn... Dank voor jullie input![]()
Naah, voelt niet hetzelfde. Het is in dé uren, of later nieuwe kansen. Heb hier ook wat huisdieren om me heen die wel ingesteld zijn op de uren, daarbuiten niet, dus hou ik ook rekening mee (zijn wat toffe beestjes plus baasjes)Of de 29ste of 30ste, lijken ook heel luwe momenten tussen te gaan zitten
Naah, voelt niet hetzelfde. Het is in dé uren, of later nieuwe kansen. Heb hier ook wat huisdieren om me heen die wel ingesteld zijn op de uren, daarbuiten niet, dus hou ik ook rekening mee (zijn wat toffe beestjes plus baasjes)