1.2" Temptation Willow

Ze hadden mij per mail de Big Booster aangeboden als vervanger. Helaas kreeg ik de Willow Mayhem als vervanger. Achteraf had ik wellicht beter mijn geld terug kunnen vragen

Ze hadden mij per mail de Big Booster aangeboden als vervanger. Helaas kreeg ik de Willow Mayhem als vervanger. Achteraf had ik wellicht beter mijn geld terug kunnen vragen
Ik had bij mij een Immortal Gold ook nog wel geaccepteerd, bijna zelfde :) als het niet te hard waait

Denk dat ik deze wind of geen wind wel schiet

Ik kreeg de tweede helft van deze dubbele compound.
https://www.youtube.com/watch?v=hbhuCYRF4SU

Had mischien beter geld kunnen terugvragen maar ik moest optijd weer weg dus op de gok maar de vervanger meegenomen. We gaan het wel zien in de straat.
Kreeg nog wel een leuk aanbieding om de eerste helft voor een klein bedrag erbij te doen. Goeie freakprijs maar heb al genoeg :p

Laatst bewerkt:
Ik kreeg de tweede helft van deze dubbele compound.
https://www.youtube.com/watch?v=hbhuCYRF4SU

Had mischien beter geld kunnen terugvragen maar ik moest optijd weer weg dus op de gok maar de vervanger meegenomen. We gaan het wel zien in de straat.
Kreeg nog wel een leuk aanbieding om de eerste helft voor een klein bedrag erbij te doen. Goeie freakprijs maar heb al genoeg :p

Kreeg deze ook aangeboden, zag bij andere winkel de Willow Mayhem nog op voorraad, vriendelijk bedankt en geld terug, en de Mayhem gehaald.

Hier ook gewoon de Temptation Willow uitgeleverd gekregen (vuurwerkoutlet gelderland)

20231228-205425.jpg

Of de 29ste of 30ste, lijken ook heel luwe momenten tussen te gaan zitten
Naah, voelt niet hetzelfde. Het is in dé uren, of later nieuwe kansen. Heb hier ook wat huisdieren om me heen die wel ingesteld zijn op de uren, daarbuiten niet, dus hou ik ook rekening mee (zijn wat toffe beestjes plus baasjes)

Naah, voelt niet hetzelfde. Het is in dé uren, of later nieuwe kansen. Heb hier ook wat huisdieren om me heen die wel ingesteld zijn op de uren, daarbuiten niet, dus hou ik ook rekening mee (zijn wat toffe beestjes plus baasjes)

Maar zo moet het ook, dan wordt het draagvlak voor vuurwerk ook groter. Ik hou me tegenwoordig aan die tijden op de 31ste. Ik zie wel hoe het weer ervoor staat en wat ik wel en niet wegstook

Back
Bovenaan