1.2″ Stars From Hell Giga Compound ZFC8342 500 shots

ajaxciedjuhh

VWC lid
Artikelnummer: ZFC8342
Artikelnaam: 1.2″ Stars From Hell
Bruto Gewicht: 82,5 kg
Netto Kruitgewicht: 10.000 gram
Aantal Schoten: 500 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/5
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 499

8342_stars_from_hell-510x510.png

Let op: deze compound dient met meerdere personen te worden afgehaald. In Almelo gaan we voor het maximale! 500 shots compound maximaal gevuld met 1,2″ tubes (30MM) voor de èchte pyro’s! Deze cake wordt in een gelimiteerde oplage geproduceerd en alléén verkrijgbaar bij Mega Vuurwerk Almelo.

Ben normaal nooit zo van die megablokken, maar moet zeggen dat ik deze toch wel heel dik vind! Leuke afwisselingen in effecten en tempo!

Wat een belachelijk dikke straatfilm zeg! Ik heb ook helemaal niks met ruggekrakerts, maar deze zou me kunnen overhalen. Zul je net zien dat ze eruit gaan die megacompounds.

Ja ze kunnen je nogsteeds de bak in delen verkopen maar ze werden waarschijnlijk op hun vingers getikt door meer dan 25kg als één item te verkopen

Deze telt ook mee voor het gratis vuurwerk , als ik €1 meer uitgeef dan kom ik in categorie €169 gratis vw maar er staat niet wat het is ,,, of is dat bedrag vrij te besteden ?

Helaas en helaas. Uitverkocht en veel te ver rijden.

Ik zou er ook een behoorlijk ritje voor moeten maken maar zo’n bak voor dat geld zou het mij op dit moment helemaal waard zijn nu een redelijke 100sh €180 kost .
Ik ben nu aan het twijfelen om triple x voor €280 te pakken maar het voelt gewoon een beetje alsof ik mezelf besteel als je in de topics de prijzen van vorig jaar gewoon leest .

Ik geef graag veel geld uit aan iets moois , maar dan moet ik wel het idee hebben dat ik een slimme koop doe ,,, dat gevoel hoorde ook altijd bij het kopen van VW en die magie mis ik dit jaar helaas .

Met alle begrip dat alles wat duurder is voor de handelaren!

Back
Bovenaan