1.2" Sizzling Stars [Uitloop 2023]

Wat een geniet bak is dit! Mooi rustig tempo en genieten van de gigantische effecten.

Laatst bewerkt:
Vond dit op de demo ook al een topbak en als ik nu bovenstaande film zie komt ie zeker op de lijst voor dit jaar

Ziet er zo op de straat film dikke prima uit ja. Mooi bakkie om in alle rust van te genieten. Kan op de lijst.

Deze bak heeft wel echt alles. Veel diverse en relatief unieke effecten, afwisselend tempo, goede burst én grote boeketten.

Zal ik je vertellen dat deze mij helemaal ontschoten is afgelopen jaar. Dom dom dom, want wat een dikke bak is dit, mooie diverse effecten en roze plum lijkt het wel. Top!

Zal ik je vertellen dat deze mij helemaal ontschoten is afgelopen jaar. Dom dom dom, want wat een dikke bak is dit, mooie diverse effecten en roze plum lijkt het wel. Top!

Totaal mee eens. Was echt een dikke bak. Viel mij ook meteen tijdens de demo op.

Nog een filmpje van productie gevonden. Het is al eerder vermeld in dit topic, maar dit is echt een geweldige box. De burst klinkt op film erg goed en ook de spreiding lijkt super. Effecten zien er ook kwalitatief goed uit en doen me een beetje denken aan de Total Event Box.

Back
Bovenaan