1.2" Mystic Bounce Display [Uitloop 2023]

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 5103
Artikelnaam: 1.2" Mystic Bounce Display
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1854 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100 shots 1.2" compound display box
Effect specificatie:
Cake 1. Spider king mine, Silver tail to silver coco red blink, Green tail to gold blink spider king (shot row by row)
Cake 2. Brocade crown mine, Red tail to red coco white blink, Red tail to gold blink brocade crown king.(shot row by row)
Cake 3. Brocade to time rain willow mine, Blue tail to brocade to time rain willow, Blue tail to sky blue red blink (shot one by one)
Cake 4. Red & blue star mine, Silver tail to red star w white blink, Green tail to green coco gold blink, Silver tail to blue star w white blink, Red tail to red blue star w gold chry(shot row by row)

Max. tube diameter: 30 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 149
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben erg benieuwd naar deze bak. Hopelijk snel een video en hopelijk een leuke online prijs ipv de adviesprijs...

Dat ziet er wel heel dik uit. Maar bij gebrek aan "Nederlandse" film, gok ik het niet voor die prijs, ook niet na korting. Er zijn genoeg bewezen 30mm - 100 schots blokken, ook bij Broekhoff, als alternatief.

Dat ziet er wel heel dik uit. Maar bij gebrek aan "Nederlandse" film, gok ik het niet voor die prijs, ook niet na korting. Er zijn genoeg bewezen 30mm - 100 schots blokken, ook bij Broekhoff, als alternatief.
Ik houd de opties nog even open aangezien er hier alleen nog een adviesprijs en geen online prijs staat. als die scherp is en dan nog de openingsactie dan zou het het zomaar de gok (voor mij) waard kunnen zijn

Wat een mooie sierlijke box, effecten staan me erg aan. Zag hem nu voor € 125,- en dan met 30% eraf voor € 87,50. Dus kwa prijs in orde vind ik.

Best een sierlijk box dit, eigenlijk best jammer dat deze maar bij een aantal dealers te krijgen is. Zeker voor die 70 euro die ik hier lees vind ik het een prima bak.

Op de promofilm echt een topper, maar ook deze helaas niet geschoten op een demo afgelopen tijd. Wat ik toch stiekem wel vreemd vind.

Bij het ontbreken van een (straat)film waar productie heb ik deze laten staan helaas. Durfde hem niet voor de volle pond mee te pakken, wellicht dit jaar

Deze is vorig jaar op een demo in Duitsland geschoten, weet niet meer op welke maar vond het geen aanrader.

Neem mijn woorden terug. Was waarschijnlijk in de war met de backfire rudebox,die is inderdaad wat minder.

Deze is gewoon dik!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan