bassie1978
VWC lid
Artikelnummer: 5103
Artikelnaam: 1.2" Mystic Bounce Display
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1854 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100 shots 1.2" compound display box
Effect specificatie:
Cake 1. Spider king mine, Silver tail to silver coco red blink, Green tail to gold blink spider king (shot row by row)
Cake 2. Brocade crown mine, Red tail to red coco white blink, Red tail to gold blink brocade crown king.(shot row by row)
Cake 3. Brocade to time rain willow mine, Blue tail to brocade to time rain willow, Blue tail to sky blue red blink (shot one by one)
Cake 4. Red & blue star mine, Silver tail to red star w white blink, Green tail to green coco gold blink, Silver tail to blue star w white blink, Red tail to red blue star w gold chry(shot row by row)
Max. tube diameter: 30 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 149
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl
Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Artikelnaam: 1.2" Mystic Bounce Display
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1854 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100 shots 1.2" compound display box
Effect specificatie:
Cake 1. Spider king mine, Silver tail to silver coco red blink, Green tail to gold blink spider king (shot row by row)
Cake 2. Brocade crown mine, Red tail to red coco white blink, Red tail to gold blink brocade crown king.(shot row by row)
Cake 3. Brocade to time rain willow mine, Blue tail to brocade to time rain willow, Blue tail to sky blue red blink (shot one by one)
Cake 4. Red & blue star mine, Silver tail to red star w white blink, Green tail to green coco gold blink, Silver tail to blue star w white blink, Red tail to red blue star w gold chry(shot row by row)
Max. tube diameter: 30 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 149
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl
Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Laatst bewerkt door een moderator: