Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo kut en klote als nu heb ik me nog nooit gevoelt. Hier is oud en nieuw volledig na de klote geholpen door de wind.
Heb me 4 dagen lang de tyfus gewerkt om iedereen mooi vuurwerk mee te geven en dan als beloning en afsluiter van het jaar een mooie 12 uur show. krijg je dit.
heb 4 boxen geprobeerd en het enige wat ik aan het doen was kijken of het wel veilig omhoog ging. Dat ging bij 2 boxen al niet goed en alles knalde op een meter of 5 hoog en waaide weg of terug naar beneden. En toen ook nog eens een scream omwaaiden die ik dacht toch wel goed vast te hebben gezet en dwars door de straat schoot heb maar de spullen gepakt en in de schuur gepleurd. Klaar mee
Ik kijk het hele jaar uit na 1 moment. Ben het hele jaar aan het zoeken naar de mooiste producten. Ik geef er een bedrag aan uit daar gaan de meeste mensen een maand van op vakantie. De hele avond weinig problemen gehad tot kwart voor 12, het begint te waaien en het gaat door tot 1 uur. Ik zal blij zijn als volgende week weer het normale werk weer begint.
Waar ik nu wel de positieve gedachten probeer te vinden is dat ik een geweldige 4 dagen heb gehad met Vuurwerk per doos bij Valk. Heb veel mensen blij kunnen maken met hun bestellingen en we hebben met het team ook de grootste lol gehad. Dat is eigenlijk het hoogtepunt van de hele week.
Zo dat ben ik kwijt![]()
Moe en een zware sombere dip...
Dat aangezien het nieuws dat de traditie ten dode opgeschreven is en wij gaan boeten voor alle misbruikers, hulpverlener-belagers en vernielers! Zeer triest, spookt continue door mijn hoofd.![]()
Ik vind dat juist heel erg mee vallen dit jaar. Uiteraard zie je wat negatieve berichten, maar ik had echt verwacht dat we zouden worden overspoeld met negatieve berichtgevingen.