1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spierpijn en zoveel heb ik ook niet gesjouwd! Zal wel de spanningen van het afgelopen jaar zijn geweest, hakt er fysiek aardig in! Verder een sfeervol oud en nieuw beleefd! Overal mensen en gezellige bedrijvigheid op straat! Vlammende vuurtonnetjes en verlichte partytenten bevorderen de sfeer! Rond een uur of 2:00 nog een fietsronde gedaan! Heerlijk om al die overblijfselen te zien van een voor vele geslaagde avond! Helaas heb ik ook een aantal opgeblazen bushokjes en prullebakken moeten aanschouwen, meer dan andere jaren in onze wijk! Het is echt een grote schande! Ik kan er nog steeds niet bij, dat bekrompen zieltjes dit noodzakelijk vinden om dit te doen! De kraaien zijn gevlogen en wij als belastingbetalers zijn weer aan de beurt! Dus één lichte punt van irritatie, maar voor de rest een topdag gehad! Haast memorabel te noemen door het vw verbod!

Top verhalen hier jongens, goed om te lezen.
Vandaag op het werk hoorde ik ook veel collega's over een leuke jaarwisseling waarbij in de buurt gelukkig vuurwerk werd afgestoken, en veel ook. Mooi toch!

Normaal enorm down gevoel in januari. Maar bij mij heerst nu een enorm euforie gevoel, ik kan het niet helemaal plaatsen waarom. Maar kan zo intens genieten als ik zie hoeveel vuurwerk er afgelopen jaarwisseling ondanks het verbod toch de lucht in is gegaan. Voelt echt als een hele dikke middelvinger naar de beleidsbepalers die dachten een nieuw vuurwerkverbod zinvol en doordacht is.

Heel herkenbaar het bovenstaande. Ik voel me na drie dagen nog steeds helemaal top! Zie ook mijn sfeerverslag voor wat meer achtergrond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan