Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik voel me ook altijd kloten op 1 januari. Het eerste wat ik doe is kijken naar de overblijfselen van een geweldige dag. Daarna leegte, het besef dat je weer een jaar moet wachten![]()
Van de leukste naar de stomste dag van het jaar... Bizar gevoel als dat besef er komt dat het over is en je er niks meer aan kunt veranderen. Dit jaar al helemaal met een proefwerk week meteen na de kerstvakantie... Dat maakt het ook anders dan vroeger, toen ik alleen nog uitkeek naar die ene dag in het jaar, maar ik me nu al weer de telleurstelling van de dagen daarna besef.
Ik zal één van de weinigen zijn, maar ik vind het juist totaal niet erg dat vuurwerk even niet meer aan de orde is. Ik vind oud en nieuw fantastisch, maar voor mij persoonlijk is die een enkele dag in het jaar voldoende. Nu ben ik niet van het klein spul en draait het bij mij (normaal gesproken) vooral om de 12 uur 'show'. Als iedereen genoten heeft, kan ik er weer een jaar op teren.