1.2" Insane Crown Bomber 100 shots

Als je alles in overweging neemt, windkracht 5 i.c.m. kooiloze dozen, a la Riakeo, etc. dan zou ik deze echt gewoon bewaren en alleen schieten bij max. windkracht 2. Het is gewoon zonde om al het moois te schieten en dan niet het sierlijke van die bakken te kunnen aanschouwen. Het beste om te schieten zijn dan Crackling, dahlia's evt. peony/chrysanthemum, dragon eggs, crossette, strobe. Dus, alles met Willow, Broccade, Palm, fish, waterfall etc. zou ik laten liggen.

Als je alles in overweging neemt, windkracht 5 i.c.m. kooiloze dozen, a la Riakeo, etc. dan zou ik deze echt gewoon bewaren en alleen schieten bij max. windkracht 2. Het is gewoon zonde om al het moois te schieten en dan niet het sierlijke van die bakken te kunnen aanschouwen. Het beste om te schieten zijn dan Crackling, dahlia's evt. peony/chrysanthemum, dragon eggs, crossette, strobe. Dus, alles met Willow, Broccade, Palm, fish, waterfall etc. zou ik laten liggen.
Moet dan nog last minute iets regelen denk nog goeie compounds die goed te schieten met windkracht 5?

Moet dan nog last minute iets regelen denk nog goeie compounds die goed te schieten met windkracht 5?
Nah ja, er zijn genoeg compounds en cakes die het goed genoeg doen met windkracht 5. Zoals ik al zei, denk hierbij aan de effecten die ik hierboven heb opgenoemd, welke cakes en compounds dit dan zijn is aan jou om uit te zoeken, ik weet het zo niet even uit mijn hoofd, want sowieso weet ik ook nog niet eens uit welke merken etc. je kunt kiezen. Dan wordt het wel een hele opgave voor mij om het voor je uit te zoeken.

dan zou ik deze echt gewoon bewaren en alleen schieten bij max. windkracht 2.
Hoeveel jaar ben je bereid daar op te wachten? Komen die omstandigheden überhaupt ooit nog? Wie weet wat er in de tussentijd verder in de wereld gebeurd, ook in je leven persoonlijk. Wanneer je zo denkt gewoon niet kopen. Heb je hem wel gekocht? De fik erin!

Hoeveel jaar ben je bereid daar op te wachten? Komen die omstandigheden überhaupt ooit nog? Wie weet wat er in de tussentijd verder in de wereld gebeurd, ook in je leven persoonlijk. Wanneer je zo denkt gewoon niet kopen. Heb je hem wel gekocht? De fik erin!
Ja dat heb ik ook een beetje. Heb al 2x oud en nieuw de willow mayhem laten staan, heb nog wel een goede batch dus maar dit jaar gaat hij de lucht in, ik ben geen museum.

Ik heb vaak het voornemen om iets te bewaren bij minder weer maar een beetje liefhebber kan zichzelf dan toch niet inhouden..

Dit was vorig jaar in de wind alsnog een absolute rammer, heerlijke burst die je in je gezicht voelt.

Vanochtend weer een opgehaald voor dit jaar, batch 2023 waarvan ik de kooi er nog af moet knippen. Deze gaat sowieso weer de lucht in

Is er een reden waarom deze bak zo huge hoog is?
Had hem naast “the pearl of south” staan allebei 30mm, leek net 25 en 30mm of 30mm en 50mm :p

Back
Bovenaan