1.2" Insane Crown Bomber 100 shots

Wat een prachtige bak is dit zeg, we schoten hem in de aanloop naar de finale toe maar zorgde voor positieve geluiden vanuit het publiek.

Als ik jullie filmpjes zo zie ben ik echt de verkeerde uitzondering. Hij deed het hier toch wel veel minder dan op de filmpjes te zien is. Misschien gewoon pech? Vochtige bunker?

Hier ook met multicolor erin. Super mooi! Benieuwd of die aankomend jaar net zo dik is zonder kooi. Heb er nog eentje bewaard voor komende jaarwisseling

Poh, dit was weer zo'n feest in de straat met de Insane Crown Bomber hè. Wat een beuker! Per 5 geschoten en wat een feest was dat. Ongekend. Hopelijk blijft deze verkrijgbaar.

Deze was weer super, een van de beste bakken van de avond. Ik schoot hem zelf met 2 tegelijk, batch '23 en '24 combi en ze liepen aardig gelijk maar wel met meer kleuren in de '24 versie. Niet gepland maar eigenlijk wel grappig en totaal niet storend. Zonder twijfel weer op de lijst voor dit jaar.

Verderop in de wijk is deze vanavond de lucht in gegaan onder ideale omstandigheden. Wat een beest dit. Komend jaar gaat deze bij mij toch het lijstje weer op.
Haha ik dacht eerst dat jij dat was. Ik zag die ook voorbij komen, en ik herkende hem meteen! Echt gaaf om hem zo te zien, zonder wind.

2e jaar op rij en stelt niet teleur. Had een gekke versie, met een soort "super crosette" in plaats van multi color. Was er niet minder om. Staat er niet helemaal op maar te zien vanaf 02:57

Back
Bovenaan