1.2” Golden Illusion

Wat een fantastisch blok was dit! Effecten prachtig, groot en vol (die brocades!) in een prima tempo.

Helaas wat mistig en door een kleine pauze tussen cake 3&4 out of focus

Ook ik had deze in mijn collectie afgelopen jaarwisseling.

Het is vooral een sierlijke mooie cakebox. De brocades zijn echt goed vol en groot.
Zelf had ik er (niet omdat het moet, maar omdat het kan) nog een HFF Crazy screamer en Crackling Fan 2.0 achteraan gezet voor een "echte finale".

Het is gewoon een prima cakebox die zich goed met de rest kan meten.

Filmpje (op youtube in 4k);

De Golden Illusion was ook een ontzettend gave cakebox!! Vooral dat dwarrelende goud. Helaas bleef de finale cake staan, die is erna met reservelont aangestoken en in de film gemonteerd! Enjoy :)

Helaas geen budget meer toen ik deze box tegen kwam afgelopen oud en nieuw...
Maar als Vuurwerkmania weer de 30% kortings actie heeft, komt deze er 2x!
Wat een heerlijke films!

Als ik de filmpjes zo zie is dit zeker wel een waardige concurrent van de Immortal gold en al dan niet zelfs beter! De sterren komen heerlijk laag nog uiteindelijk, maar niet te laag. Je mist alleen wel een finale, dat zou met een soort flinke cry crackling salvo het wel afmaken.

Gezien de goede reacties en de geweldige films, besloten om 2 stuks te bestellen. :cool:
Helaas te laat voor de 30% actie, maar nu voor 104,- per stuk gescoord tijdens de Bulk actie. :D

edit:
weet iemand of het mogelijk is de 2 langzame cake's eerst te schieten en daarna pas de 2 snelle cakes's in plaats van om en om, of is dat niet mogelijk qua lonten?

Back
Bovenaan