1.2” Golden Illusion

Deze is bij mij goed vochtig. Probeerde er een cake uit te pakken maar het papier aan de onderkant van de cake scheurde er zo af, zat gewoon vast door het vocht. Nu maar lekker naast een elektrisch kacheltje gezet.

Deze is bij mij goed vochtig. Probeerde er een cake uit te pakken maar het papier aan de onderkant van de cake scheurde er zo af, zat gewoon vast door het vocht. Nu maar lekker naast een elektrisch kacheltje gezet.
Manmanman wat is deze inderdaad vochtig! Al die potten zaten hier ook vast van het vocht!

Voor de gene die deze box hebben besteld, zou iemand mij hier een PB kunnen sturen heb n.m.l vraagje over de samenstelling!

Wel zonde dat ze zijn vastgelijmd want nu moet je de doos mollen wil je geen pauze tussen de cakes krijgen. Of heeft deze box ook dat rubro systeem onderop?

Je trekt ze zo los hoor, tenminste in al mijn geisha boxen kreeg ik ze makkelijk los, het wikkel om de cake zelf gaat wel wat kapot want dat is echt een heel dun flut papier.

Zojuist de 1.2” Golden Illusion geopend om te kijken of de cakes er op de juiste manier in zaten. Mijn dealer had netjes de kooi verwijderd. Cakes zitten er op de juiste volgorde in.

De cakes bevatten ook het zogenoemde "doorlont" systeem zoals de Rubro boxen. Lekker makkelijk dus, hoofdlont van cake 1 aansteken en de rest gaat vanzelf. :thumbup: :handsup:

Ik heb een aantal foto's gemaakt die gewoon vrij gebruikt mogen worden. :):thumbup:

Golden01.jpgGolden02.jpgGolden03.jpgGolden04.jpg

Was bezig met het handmatig doorlonten van de 1.2" bad ass box, en nu zie ik ineens dat bij de reservelonten het volgende zit:
20161231_160359.jpg

Wat is dit?

Zie de foto's van kees. Die witte lontjes zorgen voor een steekvlam en dat zorgt ervoor dat de volgende cake aangaat. Moet je de cakes wel goed zetten in de doos. Dus lontjes tegen lontjes

Je hoeft niks te doen zolang de cakes maar goed staan in de doos. Dus dat dat hoopje lontjes tegen de volgende hoopje lontjes komen van cake B zegmaar.

Tijd dat de boel gewoon vanuit de fabriek eens goed en deskundig door wordt gelont.
Al die vragen brengen alleen maar twijfels bij een hoop freaks.

Gisteravond deze box afgestoken. Ducktape om de omdoos gedaan zodat de cakes goed strak tegen elkaar stonden. Hoofdlont van cake 1 aangestoken en alles liep mooi door.

Wel enkele kleine pauzes bij de overgang van de ene naar de andere cake. Maar het doorlont systeem werkt dus prima.

Over de cake zelf ben ik zeer tevreden. Mooie hoge effecten. Grote boeketten. Zeker een aanrader!:thumbsup: :handsup:

zelf ook gewoon alle longen vrij gemaakt en bij nrs 1 aangestoken ging wel wat snel denk binnen een minuut of net iets langer. maar wat een geweld.

Back
Bovenaan