1.2” Golden Illusion

Wat ik bedoelde te zeggen is dat het filmpje in de openingspost wel erg optimistisch is. Als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat vaak ook zo. Ik wil niet weer een hele discussie opwerpen over samples etc. Maar dat bedoelde ik te zeggen met dat ik denk dat dit niet 1.2 inch is. Als blijkt dat ik ernaast zit na oud en nieuw dan ben ik de eerste die mijn excuses aanbiedt en dan ben ik ook de eerste die deze box voor het jaar erna besteld. ;-)
greetzz

Je argwaan is niet ongegrond. Op deze demo waren alle nieuwe producten van enorm hoge kwaliteit terwijl alle oudere producten net een tandje minder waren(maar zeker goed genoeg). Dus ze hebben óf betere fabrieken gevonden óf wel hele dikke samples gebruikt.

We gaan het zien op 31 december. Als het echt zo goed is haal ik volgend jaar heel veel vuurwerkmania. Als het allemaal toch tegenvalt dan haal ik er niks meer van.

Je argwaan is niet ongegrond. Op deze demo waren alle nieuwe producten van enorm hoge kwaliteit terwijl alle oudere producten net een tandje minder waren(maar zeker goed genoeg). Dus ze hebben óf betere fabrieken gevonden óf wel hele dikke samples gebruikt.

We gaan het zien op 31 december. Als het echt zo goed is haal ik volgend jaar heel veel vuurwerkmania. Als het allemaal toch tegenvalt dan haal ik er niks meer van.

De bruine boxen vallen eigenlijk nooit tegen van Rubro en Mania. Deze zijn allemaal maximaal gevuld. De goedkopere "budget"boxen, vaak ook met een labeltje vallen vaak tegen is mijn ervaring. Dus met deze box komt het helemaal goed.

En denk dat het voor de kortings prijs 98.50 euro.s het sowieso niet kan tegen vallen. 2 cakes lijken ook wel op de imortal. Zowat drie kwart van de cake- Als die even goed is wat denk ik gezien de link mania en rubro wel goed zou kunnen ben ik al blij. :)

98 euro is gewoon een mooie prijs. Ik heb de Immortal Gold nooit lager dan 95 euro gezien, dus een prima aanbieding toch?

toch maar besteld voor 97.30 vind de samen stelling top. nu hopen dat de kwaliteit ook aardig goed is. al verwacht ik die tails wel minder dik wit

Woow, dat ziet er echt gruwelijk uit inderdaad! Baal er nu wel een klein beetje van dat ik 'm heb laten staan vorige week...

Ik vond deze echt geweldig.
Maar na het bekijken van de filmpjes van Anihalas en reserver vind ik hem minder.
Minder netjes/strak vind ik hem.

Ik vond deze echt geweldig.
Maar na het bekijken van de filmpjes van Anihalas en reserver vind ik hem minder.
Minder netjes/strak vind ik hem.

Meen je dat nou? Ik vind het een waanzinnig ding. Op de film van Anihalas gaat ie iets te snel, dat wel. Maar een topbak verder. Hoe strak wil je hem hebben?

Na het zien van de andere 2 filmpjes ben ik nog steeds erg in mijn nopjes met deze box.
Blij dus dat ik hem besteld heb.:p

Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik bij de filmpjes van Anihalas en Reserver ook een beetje het "anders" gevoel. Het tempo is in ieder geval wat hoger, jammer, niet alles hoeft een rambak te zijn. Bij het eerste productfilmpje is het tempo wat lager en zijn de mooie effecten duidelijker te zien, omdat alleen die effecten op dat moment de lucht vullen en valt er ook langer van te genieten.

De nieuwe filmpjes zou ik samenvatten als mooi mooi mooi en druk druk druk snel achter elkaar; te snel voor dit soort effecten en door het tempo misschien wel te caotisch en te weinig zichtbaar.
Desondanks zeker geen slechte bak.

Volgens mij gaan er in de films van Anihalas en Reserver maar drie van de vier cakes af, ik zie maar drie keer het eindschot met crackling. Ook gaan cake twee en drie tegelijk af.

Volgens mij gaan er in de films van Anihalas en Reserver maar drie van de vier cakes af, ik zie maar drie keer het eindschot met crackling. Ook gaan cake twee en drie tegelijk af.

Precies mijn mening na het zien van de 2 films.

Ondanks dat het er allemaal erg gelikt uit ziet, toch laten staan...
Ben toch eerst benieuwd naar de straat films :D

Waarschijnlijk gewoon vonkoverslag inderdaad denk dat hij het uiteindelijk wel goed gaat doen in de straat.

En op snellont geschoten daardoor zie je er 2 tegelijk gaan. Maar als je de boeketen probeert te scheiden ziet het er allemnaal netjes uit. Jammer dat men weer negatief kijkt door alleen lomp een filmpje te bekijken en denkt. Ow hij is te snel en kut. Je ziet duidelijk dat als je ze alle 4 aansteekt aan normale lont of goed doorgelont is het zowat de zelfde als op filmpje is. Maar dat er iets met de lonten is verkeerd gegaan. Mooie box vooral voor nog geen 100 in de aanbieding :)

Back
Bovenaan