1.2” Golden Illusion

Ben eigenlijk altijd voor de Imortal Gold gegaan, maar ga dit jaar eens voor deze denk ik. Erg dikke bak hoor, bedankt voor de films heren.

Niks ten nadele van de Golden Illusion die is namelijk super, echter zou ik voor de 1.2 willow mayhem gaan van Magnum laatste is nog dikker.

Deze had ik nog over van vorig jaar. Hij blijft echt geweldig gewoon. Dit keer was het de compound versie, dus zelf doorlonten was niet nodig.
Het blijft toch een heerlijke box, harde dreunen en grote gouden boeketten. Volgend jaar maar weer aanschaffen.

Zou deze voor het eerst hebben dit jaar en toen kwam het verbod. Toch stond ie dit jaar te vlammen. Geweldige box vooral de palm effecten waren echt heel dik.
Eigen telefoon vergeten op record te drukken dus moet het doen met een gecomprimeerd filmpje verkregen via whatsapp:

Ook dit is weer een geweldige cakebox van Vuurwerkmania

Hier een filmpje waar deze tegelijk gaat met de Rubro Immortal Gold:

Zou deze voor het eerst hebben dit jaar en toen kwam het verbod. Toch stond ie dit jaar te vlammen. Geweldige box vooral de palm effecten waren echt heel dik.
Eigen telefoon vergeten op record te drukken dus moet het doen met een gecomprimeerd filmpje verkregen via whatsapp:
Mag ik je een tip geven film voortaan hortizontaal

Ook dit is weer een geweldige cakebox van Vuurwerkmania

Hier een filmpje waar deze tegelijk gaat met de Rubro Immortal Gold:

Ik ben blij dat ik de golden illusion in bestelling heb staan. Deze presteert naar mijn mening een stuk beter op dit filmpje! Thanks for sharing!

Een hele mooie cakebox met een dikke burst en brede boeketten.

Die goud met blauwe boeketten in het begin vond ik erg goed.

Van te voren vrij hoge verwachtingen: Goud met blauw is immers mijn favoriete effect. De combinatie van het tempo, de wind en deze box viel mij toch wat tegen.

Gezien voor €175,- bij mijn dealer. Weet nog niet of dat de 2022 prijs is, maar mocht dat het geval zijn; too much voor wat je krijgt. Overal is een grens. Bij mij ligt die op €140,-, wat de adviesprijs was voor bakken zoals deze en de Rubro Immortal Gold geloof ik.

Immortal gold is al jaren 179,95 adviesprijs en de golden illusion 175 euro en dan heb ik het over 2019 en verder terug.. of ze er ook echt voor verkocht zijn is een andere discussie

voor €120 zou ik hem nog nemen. Ik waardeer 100 shots 30mm blokken niet echt genoeg om er 150 ofzo voor uit te reiken maar ik denk dat ik die mentaliteit moet veranderen

Back
Bovenaan