1.2” Golden Illusion

Al een aantal jaren standaard in de collectie,
Ook dit jaar weer, en heeft zich wederom bewezen er dit jaar weer te komen!
Wat een heerlijke bak blijft dit toch, wat mij betreft de topper van Nederland.

Helemaal eens met hierboven. Aantal jaar geleden voor het eerst in de collectie en dit jaar weer. Nog steeds een fantastische gouden bak. Opbouw van de effecten en tempo blijven prachtig. Af en toe een kleine pauze tussen de cakes.

20191230_142436.jpg
20191230_142503.jpg
20191230_142526.jpg

De enige bak in de collectie die ik al eerder had gehad. Deze maakte minder indruk dan vorig jaar, toen ik de niet-compound versie had.

Wat een beest!!! Helaas een weigeraar na de eerste cake. (dit er even uitgeknipt in de video) Mega Wow effect! Die van mij had echt een mega spreiding! maargoed oordeel zelf. Enjoy the movie :handsup:

Ben eigenlijk altijd voor de Imortal Gold gegaan, maar ga dit jaar eens voor deze denk ik. Erg dikke bak hoor, bedankt voor de films heren.

Ik sluit me aan bij Wesley hierboven. Ging ook altijd voor de immortal gold. Maar na het zien van deze films ben ik om hoor. Prachtig dat blauw erin verwerkt. Ik ga hier maar eens voor dit jaar.

Vind deze en de immortal gold allebei heel dik. Heb altijd de immortal gold in het assortiment.
Misschien deze dit jaar ook eens in een goede freak actie meenemen. Filmpjes zien er goed uit.
Overigens is de Immortal gold nu 80 euro in het hoge noorden.

Deze ook besteld, voor 77 euro. Prachtig.

Dat is een uitermate mooie prijs voor deze box zeg! Waar als ik vragen mag? Dit jaar komt de Golden Illusion niet overigens. Heb de Immortal Special van Katan al, soortgelijke box volgens mij. Maar volgend jaar staat deze alvast hoog op het lijstje.

Dat is een uitermate mooie prijs voor deze box zeg! Waar als ik vragen mag? Dit jaar komt de Golden Illusion niet overigens. Heb de Immortal Special van Katan al, soortgelijke box volgens mij. Maar volgend jaar staat deze alvast hoog op het lijstje.

Bij een actie vorige week ergens in Pijnacker :wink:

Bij een actie vorige week ergens in Pijnacker :wink:

Juist, filiaal Roosendaal van diezelfde shop inderdaad. Zelf zat ik te twijfelen tussen de Willow Mayhem van Magnum, 13 euro duurder waarschijnlijk, maar iets mooier. Toch maar voor de Golden Illusion gegaan, voor die 13 euro heb ik nog een leuke 4 a 500 grammer er bij.
Hoewel die Willow Mayhem er 2021-2022 misschien wel gaat komen.

Back
Bovenaan