1.2'' Glitter Willow 2 Colorz

Vorig jaar deze nog eens kunnen scoren. 2x zelfs, omdat er een afkeur was met een andere box. Blijft een prachtige 100 schots 30mm box.

Blijft echt een topbox. Spijt van dat ik m niet gekocht heb. Maar ja keuzes keuzes keuzes...
En heb m gelukkig alwel paar jaar achter elkaar gehad in t verleden.

Dit ziet er ook weer prachtig uit hoor! Kijken of we deze nog ergens kunnen scoren dit jaar. Is dit de nieuwe batch of oude batch

Ik ben wel benieuwd of deze dit jaar ook nog voor een leuke prijs te krijgen is. 22-23 had ik die voor 100 Euro in de freak actie en afgelopen jaar heb ik hem nergens voor een echt leuke prijs gezien.

Ik heb deze box al meerdere keren gehad en was altijd top maar moet eerlijk zeggen dat ik deze vond tegenvallen tussen al het geweld van rubro en magnum.

Ik ben wel benieuwd of deze dit jaar ook nog voor een leuke prijs te krijgen is. 22-23 had ik die voor 100 Euro in de freak actie en afgelopen jaar heb ik hem nergens voor een echt leuke prijs gezien.
Ben zijn broer nog wel tegen gekomen vorig jaar voor 79 euro. Dus misschien dat er nog wel wat voorbij komt, voor leuke prijzen.

De spinnerz 2 colorz

Die heb ik overal gezocht maar nergens kunnen vinden, laatste batch was afkeur en dat was tevens de laatste batch die überhaupt geïmporteerd werd.

Als jij een adres weet hoor ik het graag en als ze maar 79 Euro zijn koop ik er direct 5 stuks van.

Advies verkoop was 189 voor 23 dacht ik.

Dat klopt volgens mij inderdaad. Weinig in acties tegengekomen ook en ik kan me niet herinneren dat ik hem lager dan 140 Euro tegen ben gekomen. In 2022 was deze nog goed te vinden tussen de 100 en 110 Euro en dat was nog een leuke prijs voor naar mijn mening een van de beste 100sh 30mm boxen.

Back
Bovenaan