1.2" Giga Compound

Uit deze post kan ik opmaken dat je hem al live gezien heb? Gefilmd? En hoe kan dat als die nooit is geleverd? Aan je foto kan ik wel zien dat je iets dichter erop zit dan ik.. :wink:

Ga even me best doen om vanavond een filmpje te uploaden...
En om even op de discussie in te gaan hier, de bak liep echt lekker! Geen pauzes tussendoor!

Ik snap hier niets meer van om eerlijk te zijn...waar hebben we het nou precies over? Over de giga compoound of over de modular cake van heron? Dat zijn twee verschillende dingen namelijk.

Het gaat hier om de giga compound...
Bij deze het filmpje!
Helaas maar een kort stukje:bonk:

Zoo hee! Dat is een vette bak! Als dit echt op de markt komt (en een beetje betaalbaar blijft) denk ik dat er niet heel veel interessants meer aan is om profblokken te halen. Heb het zelf nooit gedaan maar als dit op de markt komt!!

Zoo hee! Dat is een vette bak! Als dit echt op de markt komt (en een beetje betaalbaar blijft) denk ik dat er niet heel veel interessants meer aan is om profblokken te halen. Heb het zelf nooit gedaan maar als dit op de markt komt!!

Deze kist kan wel op tegen de TXB869...
Alleen hoef je bij deze in tegenstelling tot de 869, de grens niet meer over!:D

Maar de vraag blijft; waar komt ie nu vandaan, want velen hadden hem toch wel willen hebben, denk ik.

Onder de productie datum op de doos staat een nummer, daar kan je meer info uit halen !!!! Daar staat bijv de fabrieksnaam(nummer), dan kan je er echter komen waar ie vandaan..

dus doe je voordeel ermee.

Misschien een medewerker? Die deze uit het magazijn gesleurd heeft?
Ik moest eigenlijk meteen hieraan denken.
element-series.jpg

Wat is er moeilijk aan waar deze vandaan komt? Liggen gewoon paap oallets vol in een bunker te wachten tot het op de markt mag. Rubro/mania poppetje geeft het als vriendendienstje mee aan kennis/medewerker oid en die steekt het af. Fabrikant e.d. is nauwelijks interessant want zal gelijk zijn aan andere Rubro/Mania producten.

Back
Bovenaan