1.2" Giga Compound

Ook live gezien. Die bak ging maar door. En dat terwijl meerdere cakes een gigantisch tempo hadden.Wat gaat zoiets kosten? 400? 500?

Ook live gezien. Die bak ging maar door. En dat terwijl meerdere cakes een gigantisch tempo hadden.Wat gaat zoiets kosten? 400? 500?

Wat wil je met 20 cakes.

Ben benieuwd naar totale gewicht. Kan me haast niet voorstellen dat dit in 1 doos zit. Moet eerder denken aan net als bij de ikea doos 1/2 en 2/2

Allemachtig wat een box! Hij gaat daar door! Per twee een waar spektakel en een finale op zich! :cool: Ik zie deze graag op een demo tegemoet!

Net live gezien, wat een gruwelijke box was dit zeg! Ondanks dat ie ruim 4 minuten duurt verveelt ie geen moment. Wat een spektakel zeg.

Maar uhm, hoe gaat dit met de 25 kg regel? :rolleyes:

Denk dat ie rond de 450 euro zit. En dan is het nog een koopje voor 20 cakes van 30mm. Voor consuspul dan. Een txb869 600shots heb ik ooit voor 400 gehad. :)

het werd helemaal een zooitje omdat ze van 2 posts werden geschoten, en dan niet op de juiste volgorde.. maar toch, het was wel flink!

En zullen ze met "compound" nou bedoelen dat je deze niet meer officieel hoeft door te lonten? dus de cakes in de doos onsteken zichzelf na elkaar :p

En zullen ze met "compound" nou bedoelen dat je deze niet meer officieel hoeft door te lonten? dus de cakes in de doos onsteken zichzelf na elkaar :p
Dat zou helemaal mooi zijn. Anders ben je wel even bezig met doorlonten ;-)

De tijd zal het leren! Net als de prijs, afmetingen en het bruto gewicht trouwens

Dit was inderdaad een van de pareltjes van de avond! Maar inderdaad, wat hier al wordt aangegeven, de cakes leken niet op de goede volgorde te staan. Jammer, maar zo kreeg je wel een idee wat iedere cake doet. Ben er bang voor of je hem ook zo krijgt in de straat, maar mooi was die zeker! Alleen die salute-finale, tsja, dat was het net niet vergeleken met de andere klappen van het sier.

De cakes stonden wel in de goede volgorde hoor. De ene box is alleen achterstevoren aangestoken :De
Aiiiiiii

Onder andere daarom ben ik voorstander van enkel schieten in plaats van dubbel en dan ook nog eens vrij dicht op elkaar. Maar goed dat is dan weer een andere discussie

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan